wtorek, 16 października 2012

Golden Rose Classics Charming - nr 11 i 82 :)



Hej Dziewczyny!
 Dzisiaj przedstawię Wam  dwa lakiery Golden Rose z serii Classics Charming. Zapowiedź przypominam Wam TUTAJ.
Zapraszam!




Opis producenta:

 Długotrwały, szybkoschnący, nadający połysk lakier do paznokci. Dostępny w kilkudziesięciu modnych kolorach. Niewielkie opakowanie idealnie zmieści się w każdej kosmetyczce.

Cena: 3.50zł / 7.5ml

Pierwszy kolor, który wypróbowałam to nr 11 - ciemna czerwień .




Moje spostrzeżenia:

 Opakowanie bardzo poręczne. Z nakrętką nic złego się nie dzieje, nie psuje się.
Kolor przepiękny, bardzo przypadł mi do gustu. Świetnie wpisuje się w jesienną aurę.
Aby uzyskać taki kolor jak w słoiczku konieczne są 2 warstwy.
Lakier bardzo dobrze się nakłada, konsystencja nie jest za gęsta.
Pędzelek tradycyjny, wąski. Lakier ma kremowe wykończenie i rzeczywiście połysk jest niesamowity

.


 Niestety gorzej jest z wysychaniem, trwało to trochę. Radzę więc zastosować preparat przyspieszający wysychanie.
Lakier wytrzymał  na paznokciach  4 dni. To nawet nieźle, jednak zanim nałożyłam ten kolor, naniosłam najpierw bezbarwny preparat nawierzchniowy do paznokci, aby zapobiec przebarwieniom płytki, może to też przedłużyło trwałość. 
Lakier dobrze się zmył, nie pofarbował mi paznokci i palców, co w przypadku niektórych lakierów innych firm się zdarza. Na razie nie zauważyłam żeby lakier zasychał w pojemniczku.



Drugi kolor to  nr 82 - wiele z Was chciało go zobaczyć w pierwszej kolejności.:)
Kolor nude ze złotym  pyłkiem.:)






Kolor śliczny, niestety aby pokryć płytkę paznokcie potrzeba min. 3 warstw.
Dlatego tego typu lakiery, słabo napigmentowane lubię łączyć z innymi lakierami.
Również wysycha długo.:(


Ten wytrzymał 3 dni, pojawiały się odpryski na końcówkach.





Ogólna ocena i spostrzeżenia:

Lakiery Golden Rose z serii Classics Charming są bardzo tanie - za 7,5ml zapłacimy ok. 3,50zł.
Aplikacja jest bezproblemowa, nie smużą.
Mają bardzo duży wybór kolorystyczny. Każda znajdzie coś dla siebie. Połysk super!:)
Niestety z wysychaniem mają problem, toteż lepiej zaopatrzyć się w preparat przyspieszający wysychanie, jeśli nie macie cierpliwości i czasu.
Trwałość: te kolory 3-4 dni mi wytrzymały.  Można użyć jakiegoś utwardzacza, aby przedłużyć ich trwałość.
Pierwszy kolor bardzo przypadł mi do gustu, jeśli idziecie na jakąś imprezę ( niedługo Halloween ), to 11  na paznokciach będzie naprawdę  rewelacyjna. :)
Plusy:
+ niska cena
+ opakowanie
+ pojemność
+ aplikacja
+ dostępność
+ szeroka gama kolorystyczna
+ nie zasycha w buteleczce
Minusy:
- długo schnie na paznokciach
- trwałość


Niedługo pokażę Wam kolejne dwa: nr 91 i 83.

Zachęcam do zajrzenia na stronę sklepu internetowego goldenrose-styl.pl
Znajdziecie tu najróżniejsze  lakiery i kosmetyki kolorowe firmy Golden Rose.:)

A jak jest z Wami, macie lakiery Golden Rose? Lubicie?




9 komentarzy:

  1. czerwień jest świetna
    jak gdzieś spotkam tą serię to może wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam w poście link do sklepu,tam je dostaniesz.:)

      Usuń
  2. Piękna czerwień! Chociaż ja jestem fanką czerwonych paznokci w każdym odcieniu. :) Przeraża mnie tylko perspektywa długiego schnięcia. Znając życie na pewno bym gdzieś dotknęła i zepsuła efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zakraplacz przyspieszający wysychanie, praktycznie każdy lakier nim zakraplam i mam spokój.:D

      Usuń
  3. oba cudne! ale ta czerwień jest przepiękna! wspaniale wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówię ci stres okrutny
    Ale itak nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. 82 jest piękny, czerwień oczywiście też ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 82 jest po prostu boski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)