sobota, 20 października 2012

evo2lution - poczuj świeżość tlenu! :)



Post nieco z innej beczki. ;)
Macie czasami tak, że przyzwyczajacie się do jakiegoś produktu i używacie go cały czas? Ja tak miałam z płynem do soczewek. Od lat stosowałam zawsze jeden i ten sam. Nie zastanawiałam się czy dostanę podobny, ale tańszy, albo nawet lepszy i tańszy.
Przy zakupie soczewek kontaktowych, dostałam do przetestowania wielofunkcyjny płyn do pielęgnacji i przechowywania soczewek kontaktowych evo2lution.
Jeśli tak jak ja nosicie szkła kontaktowe, to ta notka może Was zainteresuje. 
Zapraszam na prezentację i moją opinię.:)
 






OPIS PRODUCENTA:                                                                                                                             

   Wielofunkcyjny płyn evo2lution jest aseptycznym buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych.

Dzięki evo2lution poczujesz świeżość tlenu na swoim oku. evo2lution to rewolucja wśród płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. Jeszcze lepsze czyszczenie soczewek i eliminowanie drobnoustrojów i osadów białkowych zapewnia największy poziom higieny soczewek, czyli zdrowsze oczy.

Płyn do soczewek evo2lution zawiera tylko najpotrzebniejsze składniki gwarantujące czystość soczewek, ich dezynfekcję oraz zdrowie i nawilżenie oka, higienę soczewek. Jednocześnie formuła płynu evo2lution All in One pozwala na używanie tylko jednego produktu, który w jednym czasie:

- dezynfekuje
- czyści
- płucze
- nawilża
- usuwa osady białkowe
- pozwala przechowywać soczewkę.

Za pomocą jednego płynu możesz uzyskać zwielokrotniony efekt świeżości i czystości oka, bez osadów, drobnoustrojów. Skuteczniejsze usuwanie osadów z powierzchni soczewki pozwala utrzymać świeżość jej noszenia przez cały dzień.

evo2lution to rewolucja w pielęgnacji soczewek kontaktowych - płyn do soczewek, który odświeży Twoje spojrzenie na dłużej. Wymagaj od swojego płynu więcej.


Typ: Wielofunkcyjny płyn do pielęgnacji soczewek
Wymagane środki dodatkowe: brak
Termin ważności: co najmniej 12 miesięcy od daty zakupu
Zawartość opakowania: 360 ml płynu do soczewek oraz pojemnik na soczewki

Poniżej zdjęcia opakowania:



Na kartoniku macie również opis produktu, środki ostrożności i skład. Ulotka z dokładnym opisem jest również dołączona do opakowania.

MOJE SPOSTRZEŻENIA I OPINIA:                                                                                                      

Płyn dostępny jest w różnej pojemności: 80ml, 120ml, 360ml i 500ml.
Ja otrzymałam 360ml,  w takiej pojemności też kupowałam poprzedni innej firmy.
Opakowanie plastikowe, posiada nakrętkę z  zatyczką,  to duży plus.:)




Z zatyczką nic się nie dzieje, wbrew pozorom jest solidna i to połączenie nie pęka.:)
Wszystkie informacje dotyczące produktu są czytelne, znajdują się na kartoniku, butelce i ulotce.
Do płynu dołączony jest pojemnik do przechowywania soczewek , ale to chyba jest standard. 
Pojemnik jest bardzo wygodny w użytkowaniu, dobrze się odkręca. Jest nieco większy od tych, które miałam poprzednio, ale to również na plus,  dzięki temu soczewkę wyciąga się bezproblemowo. 



 Jeśli chodzi o moje odczucia przy stosowaniu tego płynu, myślałam, że będą one niezauważalne, albo po prostu płyn będzie  gorzej czyścił niż poprzedni.
Sądziłam, że jak jest on tańszy, to musi być gorszy. Jednak ku mojemu zaskoczeniu, płyn okazał się bardzo dobrym produktem. Mało tego, że świetnie oczyszcza soczewki, również z osadów białkowych, tak jak zapewnia producent, to jeszcze okazał się łagodniejszy dla oka niż poprzedni płyn. 
Mam więc porównanie, poprzedni płyn, dobrze oczyszczał, ale był gorszy dla oka. Po włożeniu soczewek, szczypały mnie przez chwilę oczy. Przy evo2lution tego nie ma, rzeczywiście jest uczucie nawilżenia i świeżości. Płyn przeznaczony jest do wszystkich soczewek kontaktowych ( również do soczewek silikonowo-hydrożelowych). Ja używam miesięczne Bausch&Lomb SofLens. 
Za 360 ml zapłacimy w promocyjnej cenie 21,99 zł, cena normalna to 32zł
Płyn evo2lution okazał się być lepszym od poprzednika i w dodatku tańszym.:)
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i uważam, że produkt jest godny polecenia!:)

Płyn evo2lution, jak również  inne płyny, różne soczewki kontaktowe i akcesoria dostępne są w sklepie internetowym kontaktowe.pl
Bardzo lubię ten sklep, ceny nie są wygórowane, jest wiele promocji, poza tym jest świetny kontakt i dostawa błyskawiczna.:) Polecam, naprawdę solidna firma.:)

Pytanko do Tych dziewczyn, które tak jak ja, używają szkieł kontaktowych: Znacie ten płyn? Czy może macie jakiś inny równie dobry i niedrogi?:)

Pozdrawiam
Justyna






2 komentarze:

  1. czekałam właśnie na recenzję soczewek !:D bo myślę o zakupie dzięki justyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)