piątek, 12 października 2012

Egipskie inspiracje:)



Makijaż autorstwa Alex Box po prawej
Witam!
Już dawno chciałam spróbować wykonać ten makijaż, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać.
To taka unowocześniona wersja egipskiej bogini. Makijaż graficzny, artystyczny, nie do noszenia na co dzień.
Zdjęcia będą tylko jednego profilu, ponieważ drugiego oka nie zdążyłam dopracować, zbliżała się pora obiadu  i synek już się dopominał " Mamo, kiedy będzie obiad?", " No, Mamo, kiedy skończysz?".
Niestety.:(











Do wykonania makijażu użyłam m.in.:


Twarz:
  • Brwi wygładziłam za pomocą mydła, to pomaga w maskowaniu ich
  • Korektor Kobo Professional
  • Lirene City Matt 207 Beżowy
  • Puder sypki mySecret
  • Puder Catrice Sun Glow 020 deep bronze
  • Wibo YourFantasy
  • Bronzing Pearls Oriflame Giordani Gold
Oczy:
  • baza pod cienie essence I stage
  • cienie sypkie z KOBO Professional
  • cienie z palety 120 LancrOne
  • gel eyeliner LONG-LASTING Manhattan
  • tusz do rzęs Sensique  XXL Volume color care
Usta:
  • turkusowa kredka Sensique
  • Sleek  The Primer Palette - kolor Calypso
Już niedługo Halloween, może taka propozycja Wam się spodoba, mniej upiorna.;)
Chodź korci mnie też makijaż wampirzycy.:)

Pozdrawiam
Justyna

4 komentarze:

  1. Kochana, wyszło fantastycznie!!!!!! Jestem pod wielkim wrażeniem ;) I ja tu nie widzę niedopracowanego oka, choć w sumie może, w końcu na fotkach nie widać go za bardzo ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugie nie jest dokończone i dlatego zrobiłam zdjęcie tylko z jednej strony.;)

      Usuń
  2. Wow, prawdziwa z Ciebie bogini;) Jestem pod wrażeniem, szczególnie efektu zamaskowania brwi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnas wziąć z nami udział w zabawie Inspiruj się orientem u Domi :) Stylizacja super Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)