wtorek, 2 października 2012

ASTOR EYE ARTIST-Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown


Witam Was bardzo serdecznie!
Dzisiaj przedstawię Wam paletkę ASTOR EYE ARTIST i makijaż, do którego wykorzystałam właśnie tę paletkę . Jaka szkoda, że podczas półfinału ASTOR nie chwyciłam jej w swoje ręce:(
Zapraszam na prezentację! :)





Paletka EYE ARTIST  składa się z pięciu cieni o lekkiej i aksamitnej formule. Mają w sobie bardzo małe połyskujące drobinki, na powiece dają piękny metaliczny efekt, w świetle kolory niesamowicie się mienią, ale w bardzo subtelny sposób. Można je również stosować na mokro, dają wtedy bardziej intensywny efekt.




Jeśli chodzi o pigmentację cieni, to patrząc od lewej 1, 3 i 5 - te cienie są zdecydowanie mocniej napigmentowane. 
Na powiece dobrze się rozprowadzają, nie giną przy rozcieraniu.
Na bazie wytrzymują cały dzień. Nie rolują się na powiece.
Ostatnio często używam tych cieni.
Z tyłu mamy instrukcję nakładania cieni  na powiekę, ale oczywiście można  stworzyć własne kompozycje barw na oku.:)

Cena  29zł, dla niektórych może być nieco wygórowana. 

Ja jestem z tej paletki  bardzo zadowolona, stosuję ją do codziennego makeup-u, te kolory świetnie pasują na jesienną porę.:)

Poniżej przedstawiam moją koleżankę, która zażyczyła sobie  makijaż oka właśnie tą  paletką. Widziała mnie w tych kolorach i bardzo jej się spodobały.
Monika wybierała się na wesele, ubrana miała być w sukienkę w odcieniach brązu i beżu. Jeśli chodzi o biżuterię, to miały to być kolczyki i naszyjnik z bursztynem.


 PRZED                                                                         PO


Monika nie chciała bardzo mocnego makijażu,  oko miało być podkreślone, ale bez przesady.Wszystko w granicach rozsądku, w końcu to przyjęcie weselne. :)




Szkoda tylko, że nie mam zdjęcia jak jest ubrana w swoją kreację. 

To tyle Kochane, mam nadzieję, że spodoba Wam się paletka Astor. :) 

Pozdrawiam
Justyna 


3 komentarze:

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)