czwartek, 4 października 2012

A może macie ochotę na naklejki Donegal?:)



Dziewczyny, dzisiaj chciałam Wam pokazać ażurowe naklejki na paznokcie Donegal.
Ta przyjemność kosztowała mnie 5,70zł, kupiłam je w pobliskiej drogerii. Nie mogłam się jednak oprzeć, lubię takie gadżety, mimo iż wytrzymały mi na paznokciach 3 dni.


Jest to niezły bajer też dla dziewczyn, które nie potrafią malować
wzorków na paznokciach lub po prostu nie mają na to czasu i cierpliwości , a chcą mieć efektowne mani. 
Te, bardzo łatwo się nakleja,  wykonane są z cieniutkiej folii, która dopasowuje się do kształtu paznokcia.
Aplikacja:
  • Dokładnie zmyj i wysusz powierzchnię paznokci
  • Jako bazę użyłam czarnego lakieru essence

  • W zestawie znajduje się 10 naklejek w 5 różnych rozmiarach
  • Ostrożnie odklejamy wzór, ja robię to za pomocą pęsety i umieszczamy go na płytce paznokcia.  Następnie delikatnie dociskamy.
  • Następnie pokrywamy wszystko lakierem bezbarwnym i GOTOWE!
Takie paznokcie są fajne, gdy wybieramy się na jakąś imprezę. :)


Co myślicie o takich naklejkach? Ja jestem akurat z tych ażurowych zadowolona.:)

Pozdrawiam
Justyna:)

6 komentarzy:

  1. rewelacyjne te naklejki :) na czarnym lakierze wyglądają naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam czarne naklejki, ale je wkrótce pokażę.:)

      Usuń
  2. Słyszałam wiele złych opinii ale na temat cało-paznokciowych naklejek Donegal; takich ażurowych nigdy nie spotkałam. Świetnie się prezentują i 3 dni noszenia to całkiem dobry wynik - przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam problem z naklejkami na paznokcie, bo mam mocno zaokrągloną płytkę tzw. mocno zaokrąglony tunel, np. z essence naklejkami w ogóle nie mogłam sobie poradzic.Dopiero te ażurowe dały radę.:)

      Usuń
  3. Zastanawiam się dlaczego nie pokazała mi się Twoja nowa notka w moim blogrollu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)