środa, 19 września 2012

Sleek Curacao i-Divine Palette - Paleta 12 cieni - Recenzja


Witam serdecznie!

Wszystkim Sleeko-maniaczkom  ta paletka jest dobrze znana.;)
Żadna to nowość, ale ja bardzo się ucieszyłam z możliwości przetestowania jej.:) Tyle dobrych opinii się nasłuchałam o Sleek paletkach, toteż chciałam się przekonać na własnej skórze ;) czy rzeczywiście cienie te są godne uwagi.


Zapraszam na recenzję paletki Sleek Curacao!:D




Paletkę dostałam do przetestowania, dzięki uprzejmości Pani Aleksandry ze sklepu internetowego   alledrogeria.pl





Opis producenta:

Curacao i-Divine Palette 

Limitowana paleta 12 żywych kolorów inspirowana tropikalnymi wyspami karaibskimi. Nie zabraknie w niej zarówno matowych jak i mieniących się odcieni, które doskonale ze sobą współgrają.

Wszystkie zawarte w palecie kolory są bogate i nasycone w pigmenty na bazie mineralnej. Nie blakną i nie tracą głębi koloru bez względu na odcień karnacji.

Aksamitna konsystencja sprawia, że cienie doskonale kryją powiekę, wydobywając maksymalny efekt.

Każdy kolor może być nakładany pojedynczo lub wraz z innymi według indywidualnych upodobań.

Najlepiej nakładać przy użyciu załączonego aplikatora.

Waga netto: 12x 1.1g
Termin trwałości: 12 miesięcy od otwarcia



Mój opis i  opinia:

Paletka składa się z 12 cieni - 6 perłowych i 6  matowych.
Kolory są rzeczywiście bardzo intensywne zwłaszcza te mieniące,  zwolenniczki mocnych barw na pewno będą zadowolone.
Pigmentacja robi wrażenie , chodź 2 cienie są słabsze ( w opisie poniżej wskażę które), aplikacja większości  cieni jest bezproblemowa ( nie giną przy rozcieraniu ).
Kolory nawiązują do tropikalnych wysp karaibskich, tak więc wydawałoby się, że paletka jest typowo na letnią porę. Jednak kolory również można tak skomponować na oku, że świetnie wpiszą się w porę jesienno-zimową.:)



 Kolory cieni mają nazwy zaczerpnięte od nazw drinków. Ciekawy pomysł!:D
Rudo-pomarańczowy cień, bardzo intensywny, mocno-połyskujący.





Biała perełka - do rozświetlania np. wewnętrznego kącika oka.

 Matowy jasny turkus - ten jest słabo napigmentowany.

Tu aparat przekłamał (zdjęcie robione jeszcze słabym starociem - kolor po prawej stronie wyszedł pomarańczowy) :( w rzeczywistości jest to ciepła czerwień - matowa.

Screwdriver to matowy żółty.


Perłowa zieleń - bardzo intensywny kolor.

Trawiasta zieleń z drobinkami.


Matowy błękit dobrze napigmentowany.



 
Piękny matowy fiolet - mój ulubieniec.


Ciemna zieleń ze złotymi drobinkami - mocno napigmentowana.

 Perłowy róż-również niezwykle intensywny.



Matowa czerń - szkoda, że jest słabo napigmentowana, przy rozcieraniu mocno bleknie.
 Poniżej przedstawiam 3 makijaże wykonane Sleek Curacao.

Pierwszy:



Drugi:




Trzeci:



Mimo tych dwóch słabiej napigmentowanych cieni, reszta zrobiła na minie ogromne wrażenie.:)
Jestem z tej paletki bardzo zadowolona.
Polecam ją jak najbardziej i zachęcam do zakupu w sklepie alledrogeria.pl



Pozdrawiam
Justyna

Ps. A która z Was ma już tę paletkę? Jakie są Wasze opinie? :)

15 komentarzy:

  1. Ale piękne kolory zawiera paletka :)
    Najbardziej podoba mi się 3 kompozycja makijażowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten 2 makijaż. Ja też chcę tą paletę:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest rzeczywiście, ciekawe jak jest z innymi.Też kuszą.:)

      Usuń
  3. Mam i ją uwielbiam,świetne makijaże:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi marzą się takie migoczące minerałki

    OdpowiedzUsuń
  5. To była moja pierwsza paletka Sleeka jaką kupiłam. Jest świetna. A ten fiolet prześliczny i dobrze mi się komponował z tą zgaszoną perłową zielenią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah no i polecam jeszcze Au naturel i Oh so special. Nie wyobrażam sobie mojej dalszej pracy bez tych paletek. ;)

      Usuń
    2. Ten fiolet jest rewelacyjny!:)

      Usuń
  6. to również moja pierwsza paletka i jestem z niej mega zadowolona:) Piękne makijaże :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite makijaże robisz! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka :D własnie taka mi się marzy :) chyba musze sobie ją sprawdzić :)
    A jeśli chodzi o makijaż, to jest piękny, masz talent i muszę powiedzieć, że bardzo pasują Ci takie kolory :D
    Pozdrawiaam
    i jeśli miałabyś ochote zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)