poniedziałek, 10 września 2012

Jesienny Look - przygoda z Astor



Witajcie Kochane!

Jak wiecie, brałam udział w konkursie Astor - Jesienny Look, w którym dostałam się do półfinału, do szczęśliwej 12.:)
Byłam strasznie podekscytowana wyjazdem, ale również zdenerwowana, gdyż jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie.
Moje obawy były zupełnie niepotrzebne, organizację Astor oceniam bardzo dobrze.
Wszystko było dopięte na ostatni guzik.:)
Z dworca miałyśmy zorganizowany transport do siedziby Coty.
Wszystkie koszty przejazdu zostały nam zwrócone.
O godz.12 był lunch, później  powitali nas organizatorzy i zaczęła się najbardziej nerwowa część spotkania - sprawdzenie naszych umiejętności na modelkach.
Modelki wybierałyśmy  poprzez losowanie. Tematem były lata 20-te.
Myślę sobie, mocno zaakcentowane oczy i usta muszą więc być.
Każda z nas miała własne stanowisko do malowania. Sądziłam , że każde będzie zaopatrzone  w kosmetyki i pędzle. Niestety dostałyśmy dodatkowe utrudnienie. Kosmetyki Astor i pędzle Inglot znajdowały się na jednym dużym stole i wszystko było w ograniczonej ilości. Liczył się więc refleks i spryt. Kto pierwszy ten lepszy. Pędzle udało mi się jeszcze w miarę zebrać, trafić w kolor podkładu, ale jak doszłam do cieni do powiek,  były już przebrane.
Pozostały te słabo napigmentowane. Chciałam zrobić smoky eyes, baza z czarnej kredki na całej powiece i rozjaśniać dwoma odcieniami brązu,plus beż idąc w kierunku łuku brwiowego. Wzięłam też złoty cień z myślą o rozświetleniu kącika oka. Niestety kredka była twarda jak kamień,  do brwi dobra, a cienie tak słabo napigmentowane, że po roztarciu wszystko ginęło. Czas leciał, presja ogromna, mogłyśmy  pożyczać sobie kosmetyki, ale wyszłam z założenia, że biegając i szukając odpowiednich cieni u innych stracę dużo czasu, a nie każda będzie mogła też pożyczyć.
Wszystko wyszło nie tak, mdłe. Zrezygnowałam z obrysowania kredką oczu, modelka miała wrażliwe oczka.
Zamiast lat 20 wyszedł look mdły i nijaki. Dzienniak i to słaby.:( Wychodzi też brak doświadczenia w malowaniu innych. Mam nadzieję, że nie pokażą tego. Fotograf robił wszystkim makijażom zdjęcia.
No nic, trzeba się pozbierać po porażce, wstać i iść dalej. Przede wszystkim zacząć malować inne kobiety, bo tak najwięcej można się nauczyć, nabrać wprawy. 
Mimo wszystko cieszę się, że było mi dane przeżyć taką przygodę, poznałam świetne dziewczyny, m.in Martę - trust i Asię- Ferrou znane mi wcześniej ze świata blogowego,  
Monikę Wątorek (szefa marketingu Coty), wizażystkę Astor - Anię Gleń i wiele innych świetnych ludzi.

Półfinalistki otrzymały zestaw kosmetyków Astor, książkę Rae Morris " Makijaż bez tajemnic" i dyplom.



 Wszystkim finalistkom jeszcze raz gratuluję!!!!:D
 Pozdrawiam
 Justyna





16 komentarzy:

  1. To dopiero początek:) i masz za sobą ogromne doświadczenie i przygodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe doświadczenie na pewno!Pożyjemy,zobaczymy!;)

      Usuń
  2. Miło mi było Ciebie poznać :) Jesteś świetną dziewczyną :))) Mam nadzieję, że jeszcze uda nam się gdzieś spotkać, np na podobnej imprezie :) I damy radę :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było bardzo miło Cię poznac,zupełnie inaczej jest na żywo, niż w tym wirtualnym świecie!!!!!Musi się udac i wtedy dammy radę!!!!:D

      Usuń
  3. Kochana, ale to było ogromne doświadczenie dla Ciebie i jestem przekonana, że następnym razem pójdzie Ci duuuuużo lepiej! :D Bo utalentowana jesteś ogromnie, tylko Ci wprawy brakowało na tego typu imprezach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawy w szybkim malowaniu modelki haha :D

      Usuń
    2. Ręce to mi drżały jak szalone!!!

      Usuń
    3. Hehe, dokładnie :D I nerwy swoje też zrobiły ;))

      Usuń
  4. Książka jest świetna :) będziemy miały co czytać, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no,książka się przyda!Buźka Czurenka ;)

      Usuń
  5. Gratuluję jeszcze raz dostania się do 12- to też sukces! Ćwicz sobie na innych dziewczynach, bo naprawdę masz talent. :) Pamiętam jak mi się trzęsły ręce przy pierwszym moim konkursie... Później jest już tylko łatwiej.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu będę ćwiczyć na bank!:D To jeszcze nie był ten czas.:)Buziaki!:)

      Usuń
  6. gratulacje!!! naprawde piekne sa Twoje makijaze :) ps. ksiazka jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nic o takim konkursie nie wiedzialam szkoda ale i tak gratuluje Ci kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,zawsze to jakieś nowe doświadczenie.Ale w MilionKobiet widziałam,że Tobie też się udało, więc również wielkie gratki :D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)