czwartek, 27 września 2012

Dziewczyna z Manhattanu II edycja - makijaż









Cześć Dziewczyny!
Postanowiłam wziąć udział w konkursie zorganizowanym przez firmę Manhattan Cosmetics.
Należało stworzyć makijaż inspirowany właśnie Manhattanem.
Jest to najdroższa i najbardziej ekskluzywna dzielnica Nowego Jorku. Pełno tu bogatych biznesmenów, bankierów, maklerów giełdowych oraz mnóstwo utalentowanych  ludzi - dusz artystycznych :).


Dziewczyna z Manhattanu wg mnie jest niezależna, ambitna, bardzo pewna siebie.
Twardo stąpa po ziemi, nie boi się wyzwań, jest piękna i zadbana.
Uwielbia modę i zabawę. Głowę ma pełną pomysłów!:)
Zgodnie z jesiennymi trendami ma mocno podkreślone oczy i wyraziste usta. Mocny makijaż sprawia, że jej wizerunek silnej kobiety jest jeszcze bardziej podkreślony. 










Opis makijażu:
  • Najpierw przystąpiłam do malowania oczu.
Jako bazy użyłam czarnej miękkiej kredki, którą roztarłam na górnej powiece, nad załamaniem powieki naniosłam jaśniejsze odcienie fioletu i roztarłam. Na ciemną bazę nałożyłam czarny cień, który lekko roztarłam kierując się do załamania powieki. Na to palcami wklepałam ciemny fioletowy cień z drobinkami.

Tuż pod łukiem brwiowym naniosłam białą kredkę, którą lekko roztarłam.

Dolną powiekę pokryłam również czarną kredką, pędzelkiem do rozcierania naniosłam produkt, a następnie na to pędzelkiem do rozcierania kresek czarny cień i lekko wyszłam nim na zewnątrz poza obrys oka.

Linię wodną pokryłam złotym sypkim cieniem, aby cień się nie rozsypywał, zmoczyłam lekko pędzelek wodą i w ten sposób aplikowałam cień, podkreśliłam nim wewnętrzny kącik oka, jak również wyjechałam nim nieco poza obrys oka przy zewnętrznym kąciku.

Brwi podkreśliłam cieniem do stylizacji brwi i rozczesałam specjalną szczoteczką.

Rzęsy pomalowałam czarną maskarą i przykleiłam na górnej powiece w zewnętrznym kąciku sztuczne rzęsy.

  • Po wykonaniu makijażu oka, przystąpiłam do nałożenia podkładu. Pozwoliło mi to zapobiec niepotrzebnemu zabrudzeniu podkładu osypującymi się cieniami . 
 Aby zatuszować podkrążone oczy  nałożyłam korektor pod oczy Manhattan Wake up Concealer z pigmentami odbijającymi światło.
Wszystko utrwaliłam sypkim transparentnym pudrem.
Pod kości policzkowe naniosłam bronzer.
  • Tej jesieni wszystko jest możliwe, mocne usta i mocne oko. Myślę, że dla tak odważnej dziewczyny, nie ma rzeczy niemożliwych i takie zestawienie pasuje jak najbardziej.
         Czerwone usta sprawiają, że kobieta czuje się elegancko i tajemniczo.:)
  • Dopełnieniem całego makijażu są oczywiście zadbane paznokcie.:) Pomalowałam je lakierem w kolorze kobaltu.

A jak jest z Wami Dziewczyny, jesteście pewne siebie, czy raczej jesteście nieśmiałe i skryte? :)
Ja czasami chciałabym być taką "Dziewczyną  z Manhattanu". Z tą pewnością niestety bywa różnie.
Pozdrawiam
Justyna

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziewczyna z charakterkiem wyszła ;)

      Usuń
  2. najbardziej podobaja mi sie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że kokos jest najlepszy, nic tak na moje wlosy super nie działało jak wlaśnie mleczko kokosowe :) A można je kupić w zwykłym supermarkecie już za 5 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem :)
    Powodzenia życzę, ale chyba nie potrzebujesz, bo efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)