niedziela, 26 sierpnia 2012

Wibo Express growth


Hej Dziewczyny!
Dzisiaj przedstawię Wam dwa lakiery Wibo Express growth.
Jeden kolorek to żółty - bananowy i drugi ( tu na zdjęciu wyszedł zupełnie inaczej) w rzeczywistości  jest to jasna czerwień wpadająca w róż wg wykazu nazw kolorów.
Zapraszam na krótki opis, prezentację zdjęć i zdobienie z wykorzystaniem 
tych lakierów.:)







Opis producenta:
Lakier z zaawansowaną multi - witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Zawiera:
- wapń,
- proteiny soi,
- witaminy: A, C, E.




Kolory jak widać letnie.
Nie spieszymy się do jesieni, pozostajemy jeszcze w porze letniej!:)
Lakiery te kupiłam za niecałe 5zł za 8,5ml produktu i nawet dają radę.
Z czerwonym wpadającym w róż nie miałam w ogóle problemu z aplikacją, za to ten bananowy miał pędzelek z wykrzywionym włosiem  i przez to namęczyłam się trochę zanim pomalowałam nim paznokcie. Pędzelek jest bardzo ważny, niestety ten akurat miał wadę.:( Wykończenie lakieru kremowe, nie potrzebuje nabłyszczacza.
Koniecznie trzeba nałożyć dwie warstwy, ale ja przeważnie wszystkie lakiery nakładam w dwóch warstwach.
Wytrzymał na paznokciach 3 dni.
Co 3 dni przeważnie zmieniam wygląd paznokci ;), więc dla tych co lubią często malować paznokcie to polecam.:)
Jeśli chodzi o tą formułę wspomagającą wzrost paznokcia, nie wiem czy to działa, bo mi paznokcie z natury rosną szybko.:)

Na paznokciach połączyłam te dwa kolorki i wyszedł letni mani.

Niestety aparat przekłamał strasznie kolor


Ale wykorzystam też te dwa lakiery w bardziej jesiennym mani łącząc je z kolorem np. brązowym.
Tu taka propozycja: żółty z brązem.


No i jeszcze też wykorzystałam te lakiery w mani tego typu. Jest to srebrna naklejka na paznokcie. Wszystko pokryte bezbarwnym lakierem nawierzchniowym.


To tyle Kochane!
Pozdrawiam!
Pa pa!
Justyna

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci to wyszło! też muszę się troszkę pobawić z kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kształt paznokcia :)
    A lakiery z tej serii Wibo sa naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wersja jesienna - taka pastelowa. Z naklejką zygzakiem świetny mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak wersja jesienna bardziej przypadła mi do gustu.:) Chociaż te ostatnie też super, jeszcze nie widziałam takiego wzoru jak ten z wykorzystaniem naklejek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)