wtorek, 14 sierpnia 2012

Tym razem AKT!:)



Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać obraz, który  skończyłam pod koniec lipca.:)
Składa się jak widać z 4 części. W rzeczywistości jest ogromny, wymiary:  mierząc najbardziej wysunięte krawędzie to 200x200. Akt przedstawiający parę kochanków.

Technika: oczywiście suche pastele.
Tym razem poleci do Szkocji.:) Obraz typowo do sypialni, znajoma zażyczyła sobie Akt na całą ścianę.:)
Jeszcze tylko trzeba kupić antyramy i będzie gotowy.:)
Aby namalować obraz w takim formacie, musiałam powiesić kartki brystolu na swojej ścianie, tak żeby ogarnąć całość.
Tutaj widzicie obraz na białym tle, zmieniłam tło w programie, gdyż moja tapeta zniszczyłaby efekt.:)

A teraz co powiecie o tym teledysku? Bardzo mi się podoba! Jennifer Lopez - Goin'In ft. Flo Rida
Usta są świetne i te kolory!!!!:D Jenniferka jest the best.;)

Miłego dnia!!!!
Justyna :D


15 komentarzy:

  1. Zbieram szczękę z podłogi!
    Cudo, nie wiedziałam, że masz taki talent!
    Jestem pod wrażeniem :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jestem pod ogromnym wrażeniem! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rewelacja, masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! aż mi zaparło dech z wrażenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity jest, podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam że go kupiłas a to Ty go zrobiłaś,obraz cudowny masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mega mega talent! Masz oko, masz pomysł i to coś! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny obraz, jestem naprawdę zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu bym nie pomyślała że jest wśród nas ktoś tak utalentowany <3 Namaluj dla mnie coś mam nawet taki wymarzony obrazek w głowie. szkoda że pewnie nie zdołam zakupić takiego dzieła sztuka kosztuje a moje zachcianki wymagają kreatywności= wyobraźnię się ma:P jak coś odezwij się na maila to ci powiem co wymyśliłam padniesz- ale no niestety to moje marzenie mam kilka takich dziwacznych

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny dodajecie skrzydeł!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie kochana! masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na przykład to jest mistrzostwo! Aż mi się marzy nauczyć w kolorze takich cudów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu do dzieła, talent wielki masz!:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)