piątek, 31 sierpnia 2012

Recenzja Ujędrniającego Balsamu do ciała Nivea Q10plus


Witam serdecznie!

   Jakiś czas temu zgłosiłam się na stronie NIVEA do testów. Zostałam wybrana do przetestowania ujędrniającego balsamu do ciała Nivea Q10plus, z czego bardzo się ucieszyłam.
Producent zapewnia odczuwalną poprawę jędrności skóry już po 2 tygodniach.
Czy rzeczywiście tak się stało?
Zapraszam na recenzję.:)






W otrzymanej paczce były też:
  • próbki kremu  nawilżającego na dzień Nivea Q10 plus
  • piłka plażowa, z której ucieszył się synek.:)


Test rozpoczęłam 11 sierpnia.:)



Opis produktu i jego skład możecie przeczytać poniżej na zdjęciach:
Cena: około 21,08 zł / 200 ml, około 27,58 zł / 250 ml ( informacja ze strony Nivea)

 Moja opinia:

Opakowanie: poręczna butelka o wygiętym kształcie, przez co aplikacja jest bardzo wygodna.

Otwiera się bezproblemowo.


Zapach: Bardzo mi się spodobał, po nałożeniu na skórę utrzymuję się przez cały dzień.

Kolor, konsystencja i aplikacja:


Jak widać na zdjęciu kolor - biały, konsystencja nieco wodnista, bardzo lekka, ale przez to aplikacja jest łatwiejsza.
Działanie:
Po nałożeniu na skórę balsam przez chwilę pozostaje na skórze, ale po wchłonięciu uczucie gładkiej skóry jest przez cały dzień. Nawet mój mąż zauważył, że moja skóra stała się bardziej aksamitna, delikatna i rzeczywiście elastyczna. Balsam dobrze też nawilża.
Na mocne ujędrnienie, to nie ma co liczyć tylko na balsam, do tego potrzebne są ćwiczenia i dieta. 

Przez 3 tygodnie używania balsamu zużyłam ponad pół butelki. Taka butelka 250 ml starcza  mniej więcej na miesiąc.

Plusy/minusy:
+ opakowanie
+ zapach
+ łatwa aplikacja
+ konsystencja
+ skóra miła w dotyku, aksamitna
+/- ujędrnienie
- cena: dosyć wysoka

Podsumowując: balsam sprawił, że moja skóra stała się bardziej gładka i miła w dotyku, jeśli będzie dostępny w jakiś promocjach to na pewno go kupię.:)


Co sądzicie o balsamach Nivea? Używacie? Jesteście zadowolone?

Pozdrawiam!
Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)