poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Metaliczne paznokcie:)



Witam serdecznie!:)
Taki efekt metalicznych paznokci uzyskałam lakierem essence nail art stampy polish nr 003 stamp me!silver - jest to w prawdzie lakier do stempelków, ale mi nie bardzo wychodzi stempelkowanie wzorków, toteż pomalowałam nim całe paznokcie. Dwie warstwy trzeba nałożyć:)
Trochę przypomina mi to folię aluminiową.



Jeśli chcecie trochę urozmaicić mani, możecie na pierwszy i serdeczny palec nałożyć pasujący kolorystycznie lakier pękający.:) Na to dowolny lakier nabłyszczający.

Użyte lakiery:



To tyle na dziś!
Pozdrawiam!
Justyna:)

13 komentarzy:

  1. ciekawie wyglądają, nawet bym powiedziała, że mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z lakierem pękającym w ogóle mi się nie podoba. sam metaliczny lakier jest bardzo efektowny, szczególnie na takich długich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wygląda, masz śliczne paznokcie, moje się ostatnio połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie przepadam za metalicznymi lakierami :) Mat to mat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt zdecydowanie robi wrażenie ! A poza tym masz piękny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, faktycznie kojarzy się z folią aluminiową, albo paznokciami kosmitki:D Bardzo mi się podoba:) Zapraszam Cię na mojego nowego bloga
    www.torebka-klaudek884.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczkiem ziaji nagietkowym. Ogólnie mam pod oczami koszmar wywaliło mi zmarszczek jakies to zwiotczałe cała powieka dziwnie wygląda. krem też mam kiepski soraye i jakiś tam rossmannowski ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tak samo miałam, może to przyczyna demakijażu?

      Usuń
  8. Lubię zimą takie metaliczne kolory. Pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. poprostu rewelacja , musze odgapic i kupic;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)