wtorek, 28 sierpnia 2012

Kwiecisty konkurs u Cleo80



Hej Dziewczyny!

Postanowiłam wziąć udział w konkursie u Cleo80, tematem jest "Kwiat". Inspiracją do stworzenia makijażu stał się ten oto widoczny u góry kwiat - nie mam pojęcia jaką ma nazwę, jakiś egzotyczny?, ale bardzo spodobała mi się jego kolorystyka.
Wiem,że na ostatnią chwilę daję tę pracę, teraz jak patrzę to bardzo jesiennie to wyszło.
Zapraszam do obejrzenia paru zdjęć.:)



Użyte kosmetyki:
  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige ,
  • korektor Catrice re-touch Light-Reflecting Concealer 010 Ivory ,
  • baza pod cienie essence I stage,  
  • puder sypki my Secret - transparent,
  • puder Catrice Sun Glow matt bronzing powder - Darker Skin 020 depp bronze ,  
  • essence zestaw do stylizacji brwi, 
  • cienie:  paletka 100 e.l.f., paletka 120 cieni LancrOne
  • kredki do oczu: czarna essence kajal pencil,  
  •  eyeliner mySecret Amethyst nr11
  • tusz do rzęs Sensique XXL volume color care,
  • usta: konturówka Wibo Lovely, błyszczyk essence xxxl shine 13 rock on,atłasowa pomadka do ust Sensique, błyszczyk Oriflame veryme clear shimmer
  • paznokcie:TCW  

Mam nadzieję,że udało mi się chodź trochę  wpisać się w kolorystykę tego kwiatka.:)

Pozdrawiam!!!!
Justyna:)

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w konkursie, piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie :* bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jesteś <3 zakochałam się w tym makijażu. Udało ci się oddać orchid :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia:) Jeeju ależ masz talent:) Nie mogę się napatrzeć na Twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)