piątek, 24 sierpnia 2012

Jesienny Look:)


Witam serdecznie!!!
Jesień tuż tuż, czas leci jak szalony, niestety.:(
Postanowiłam więc zrobić makijaż na jesienną porę.
Nie jest on jakoś udziwniony.
Bardzo modnymi kolorami w makijażu w tym sezonie będą fiolet i złoto, toteż te kolorki będziecie mogły zauważyć w moim Look-u ;)
Zapraszam!:)




Użyte kosmetyki:  
  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige ,
  • korektor Catrice re-touch Light-Reflecting Concealer 010 Ivory ,
  • baza pod cienie essence I stage,  
  • puder sypki my Secret - transparent,
  • puder Catrice Sun Glow matt bronzing powder - Darker Skin 020 depp bronze , 
  • essence zestaw do stylizacji brwi, 
  • cienie:  paletka 100 e.l.f., paletka 120 cieni LancrOne, Kobo Professional Pure Pearl Pigment 507 Gold Dust
  • kredki do oczu:essence fioletowa kajal pencil contains  carmine, biała i czarna essence kajal pencil,
  •  tusz do rzęs Sensique XXL volume color care,
  • usta: konturówka Wibo Lovely, błyszczyk essence xxxl shine 13 rock on,


 Na zdjęciach tego nie widać, ale na złoty cień w wewnętrznym kąciku naniosłam trochę brokatu w kolorze ciemnego złota. W słońcu pięknie się mienił.

I paznokcie:;)


Dzisiaj króciutko, brak czasu niestety!:(

Pozdrawiam Was Kochane!!!!
:)

22 komentarze:

  1. piękny, a pazurki jakie długie i zadbane podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten fiolet na pazurkach :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, nie wspominajcie jeszcze o jesieni :O ja nie chce :(

    A makijaż super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż i mani super.
    Ale czemu już tak do jesieni pędzicie? Przecież jeszcze lato trwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi do jesieni nie śpieszno.:( To też na konkurs makijaż,łudzę się,że coś się uda, może...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cienie i genialny nowy baner:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, faktycznie jesiennie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam Twoją pracę na stronie konkursowej. Myślę, że masz duże szanse- to bardzo dobry makijaż! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Jest wiele pięknych prac, zobaczymy.:)

      Usuń
  9. Tez sprawiłam sobie fiolecik pod jesień :P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż, wszystkie kolory tak idealnie dopasowane do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymiatasz!! :D Pięknie, zaparło mi dech <3

    OdpowiedzUsuń
  12. niech jesień nadejdzie mimo wszystko jak najpóźniej
    wolę ciepłe kolorowe dni :)

    masz śliczne paznokcie

    będzie mi miło jeśli zawitasz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Jesien właśnie mi się ze złotek i fioletem kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)