piątek, 3 sierpnia 2012

Inspired by places - Brazylia

Witajcie Kobitki!:)

To już ostatni tydzień zabawy Inspired by places wymyślonej przez trustmyself.
Już się przyzwyczaiłam do tego, że co tydzień wymyślałyśmy makijaże inspirowane różnymi krajami.
W tym ostatnim tygodniu miałyśmy wybrać same kraj.
U mnie będzie to BRAZYLIA.
Państwo Ameryki Południowej - kraj niekończących się plaży, pięknych kobiet, samby i brazylijskiego karnawału.
Gorące rytmy i klimat - moja miłość.:D


Jeśli chodzi o kolorystykę, to wybrałam zdjęcie ( widoczne powyżej ), jest to jedna z przybrzeżnych wiosek.
Piękny widok, prawda?:)
I jeszcze jedno foto:
 Podobne kolorki, brazylijska kobitka wystrojona w karnawałowe ciuszki.:)

Makijaż, tym razem SMOKY EYES.
Górna powieka - czerń z brązem, dolna zieleń i niebieskości.

Tutaj zdjęcia z lampą - pod łuk brwiowy naniosłam drobny brokat, paznokcie też się mienią, aby dodać charakteru brazylijskiego karnawału, gdzie wszystko błyszczy, świeci.



Mam bardzo ciemne mieszkanie, słońce jest tylko późnym po południem, zdjęcia ciężko się robi. :( Zawsze jak na złość mam słoneczko za chmurami. No i w dodatku muszę zainwestować w lepszy aparat.
Te z lampą lepiej wyszły, chodź takich nie lubię robić.
Poniżej zdjęcia bez lampy i brak pogody.:(

Przepraszam za taką jakość.
Nowy sprzęt musi być, no i ja postaram się opanować trochę tę sztukę fotografowania.
Nie jest to łatwe.:(

Użyte kosmetyki:


  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige
  • korektor essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage  
  • puder sypki my Secret - transparent
  • brązer Sensique ( bronzing powder) nr 105 
  • essence zestaw do stylizacji brwi
  • kredka essence I Rock ultra czarny odcień
  • kredka Sensique nr115 
  • Mascara Rimmel VolumeFlash Scandaleyes 
  • tusz do rzęs Wibo Growing Lashes
  • cień Rimmel 070 After Dark
  • cienie paletka 120 LancrOne



  • cień beżowy matowy, brąz satynowy z paletki 100 e.l.f.
  • pomadka essence 55 Coralize Me!



Czas na paznokcie.:)


Zdjęcie z lampą:


Użyte lakiery:


Trochę dużo, co?
Przykleiłam też ozdoby - złote kwadraciki.
W świetle wszystko się pięknie mieni, czego oczywiście na zdjęciach nie widać.

No i oko jeszcze z bliska.





Pozdrawiam
Pa pa
Justyna

7 komentarzy:

  1. świetny makijaż, jeszcze lepsze pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż :) bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle nieziemski makijaż ,ślicznie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, kolory idealne na karnawał:) Paznokcie mniej mi się podobają, chociaż pasują do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu bym nie pomyślała, że zieleń i niebieskości będą razem tak ślicznie współgrać; i pazurki na bogato - tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci to wyszło:))
    Pazurki szałowe:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)