sobota, 11 sierpnia 2012

Delia Cosmetics - Hypoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu

Witajcie!!!!:)
Dzisiaj szybka recenzja produktu firmy DELIA Cosmetics.
Jest nim DELIA DERMO SYSTEM hypoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu.
Używam tego produktu od początku czerwca i muszę przyznać, że miło mnie zaskoczył.:)
Mam jeszcze z tej firmy płyn micelarny do demakijażu, ale o nim napiszę następnym razem.
Delia Cosmetics - polska firma, która przez wielu  jest niedoceniana. Przyznam szczerze, że wcześniej też  nie zwracałam uwagi  na tę firmę.

 
Jak to się stało, że skusiłam się jednak na Delię?
Szukałam czegoś do demakijażu  i mycia twarzy, oczywiście niedrogiego i delikatnego dla skóry.
Wszystkie jak dotąd produkty do demakijażu podrażniały mi zwłaszcza okolice oczu, nosa i ust (powodowały zaczerwienienia, wysuszanie i  łuszczenie się tych części  twarzy).
Trafiłam w Naturze właśnie na HYPOALERGICZNY żel.
Tu poniżej informacje, które mnie skusiły do kupna.



Hypoalergiczny, czyli musi być delikatny.:) Można nim myć twarz, jak i usuwać makijaż. Super!:) No i redukcja wydzielania sebum. Kolejny plus!:)
Szczegółowy opis  producenta: 



Opakowanie i aplikacja: opakowanie  przezroczyste, widać ile produktu zużywamy, praktyczna pompka, która pozwala wydobyć odpowiednią ilość produktu, pompka jest odkręcana.
Kolor: żel jest bezbarwny - przezroczysty , konsystencja lekka, delikatna - żelowa.


Zapach: świeży, delikatny :)
Produkt jest wydajny, od czerwca zużyłam niecałe pół butelki.:)
Pojemność: 210ml, a cena? jest niedrogi 7,69zł w Naturze.:)

Żel stosuję rano i wieczorem. Wieczorem służy mi do demakijażu, a rano do mycia twarzy. Nie podrażnia, nie wysusza. 
Bardzo polubiłam ten kosmetyk: tani, praktyczny, ma lekką konsystencję.
Oczyszcza, a jednocześnie jest łagodny.:)

U mnie sprawdza się w 100%. 
Polecam!!!!:)

Dzisiaj zaczynam testować ujędrniający balsam do ciała Nivea Q10plus




Można było zgłosić się do testów. Link TUTAJ.
W opisie producenta jest, że odczuwalna poprawa jędrności skóry powinna już być po 2 tygodniach. 
Zobaczymy jak się sprawdzi!:) 

 

 W paczce były też próbki kremu nawilżającego na dzień Q10 - przeciwzmarszczkowy i piłka plażowa NIVEA, z której bardzo ucieszył się synek.:)



To tyle.:)
Pozdrawiam
Justyna





5 komentarzy:

  1. Też mam ten żel Delia, ale na razie czeka na swoją kolej w zapasach. Dobrze wiedzieć, że jesteś z niego zadowolona :) Natomiast płyn micelarny Delia w ogóle się u mnie nie sprawdził - pienił się, zostawiał klejącą warstwę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest super,u mnie się sprawdza, na prawdę!:)Płyn micelarny opiszę wkrótce.:)

      Usuń
  2. właśnie go dostałam, fajnie, że się sprawdza, zobaczę jak u mnie:)
    gratuluję Nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję kremu nivea,delię na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)