czwartek, 9 sierpnia 2012

CATRICE:) Kilka słów.:)




Cześć Piękności!:)

Dzisiaj chciałam Wam napisać co nieco o kosmetykach Catrice, a dokładnie, to o paru produktach, które goszczą u mnie już od jakiegoś czasu.
Catrice -  kosmetyki niemieckiej marki możecie dostać w Drogerii Natura.
Produkty, które chcę Wam przedstawić to: podkład Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18h 030 Caramel Beige, puder Sun Glow matt bronzing powder - Darker Skin 020 deep bronze, podwójny róż Defining Duo Blush 030 Pink Grapefruit Shake, pomadka do ust Ultimate Shine 110 Shy Flamingo.


Zaczynamy!


Podkład Catrice Photo Finish

Opis producenta:

Podkład dla doskonałego, wyglądu cery: Photo Finish Foundation Liquid 18h z Soft Focus Effect. Dzięki pigmentom odbijającym światło, sprawia, że ​​cera wygląda gładko i promiennie do 18 godzin. 
Bezolejowa formuła.
pojemność - 30ml
przetestowany dermatologicznie
Skład:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Propylene Glycol, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Isododecane, Polyamide-5, Caprylyl Methicone, Ethylhexyl Palmitate, Isohexadecane, Dimethicone/Vinyltrimethylsiloxysilic Ate Crosspolymer, Polymethyl Methacrylate, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulfate, Phenethyl Alcohol, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Tocopherol, Sorbitan Oleate, Polyglyceryl-3 Beeswax, Stearoxy Dimethicone, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Cera Alba (Beeswax), Dimethicone, Stearic Acid, Glycerin, Dipropylene Glycol, Isopropyl Myristate, Tannic Acid, Talc, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77891 (Titanium Dioxide). (21.05.2011)

Dostępny w 5 odcieniach:


Moja opinia:
KOLORY: Podkład dostępny jest tylko w 5 odcieniach - to trochę mało, ja akurat trafiłam na dobrze dopasowany kolor do mojej skóry 030 Caramel Beige, idealnie wtapia się w skórę. 


ZAPACH: Podkład ma intensywny zapach - miodowy, niektórych może razić, chodź ja uwielbiam jak kosmetyki pachną.
KONSYSTENCJA: Lekka, podkład dobrze się wchłania.
Na upały jednak, jeśli muszę już użyć podkładu mocno kryjącego, to wolę te matujące. 
Ten rozświetlający sprawia, że się zbyt mocno świecę. Na chłodniejsze dni, to nie mam zastrzeżeń.
OPAKOWANIE i APLIKACJA: Butelka jest z matowego szkła, posiada praktyczny dozownik - pompkę, wystarczy jedno lub dwa wyciśnięcia produktu, aby pokryć nim całą twarz.Wydajność więc jest też bez zarzutu.
Dozownik jest odkręcany, a podkład rozprowadza się na twarzy bezproblemowo.:)


TRWAŁOŚć: produkt utrzymuje się na twarzy ok. 8 godz., nie jak producent pisze 18h.
CENA:   Ja kupiłam go za 25,99zł 30ml produktu w Naturze , nie jest to wygórowana cena. Są droższe podkłady, a gorsze.
Moja ocena: podkład za tą cenę nie jest zły, ja unikam go tylko w upalne dni.:)

Drugi produkt to puder Sun Glow matt bronzing powder - Darker Skin 020 depp bronze.


Opis producenta:
Puder dla naturalnie wyglądającej świeżej cery. Miękka, kremowa tekstura pudru zapewnia uczucie gładkości na skórze, bardzo równomiernie się nakłada. Nadaje się do profesjonalnego konturowania twarzy.

Moja opinia:
OPAKOWANIE: Ładnie wygląda, ale ciężko się otwiera.


KOLORY: Jest dostępny w dwóch odcieniach, ja mam ciemniejszy darker skin 020 deep bronze. Jest to ciepły matowy brąz.
Kolor idealny do podkreślenia kości policzkowych i konturowania twarzy.

ZAPACH: bez zapachu 
APLIKACJA: Dobrze się nakłada, równomiernie. Jest wydajny.
TRWAŁOŚć: Trzyma się cały dzień.:)
CENA: 17,99 zł 9,5g
Polecam ten produkt!
Niedrogi, wydajny, miękka, kremowa tekstura zapewnia uczucie gładkości na skórze,
kolor idealny do modelowania twarzy. :)

Czas na podwójny róż CATRICE Defining Duo Blush 030 Pink Grapefruit Shake.


Róż: do podkreślenia konturów twarzy.
Harmonijna kombinacja kolorów ciemniejszego i jaśniejszego , bardziej błyszczącego pozwala na podkreślenie kości policzkowych.
Delikatna struktura posiada wysoką pigmentację, co ułatwia stosowanie i powoduje, że róż doskonale stapia się ze skórą.
Do wyboru mamy cztery odcienie:
- 010 Raspberry Ice Cream,
- 020 Peach Sorbet,
- 030 Pink Grapefruit Shake,
- 040 Chocolate Cream.
Testowany okulistycznie.


Moja opinia:
KOLORY: Duży wybór kolorystyczny. jaśniejszy odcień może posłużyć jako rozświetlacz na szczyty kości policzkowych, można stosować osobno bądź razem.
Ten co mam jest dobrze nasycony, drobinki nie są  nachalne.


ZAPACH: brak 
OPAKOWANIE: przezroczyste, estetyczne, otwiera się bezproblemowo
APLIKACJA: dobrze się nabiera na pędzel , róż równomiernie nakłada się na  skórę, jest wydajny.



CENA:ok.16zł 5g 
Podsumowując: bardzo dobry produkt, niedrogi, wydajny, dwa sposoby nakładania: osobno lub razem - duży plus.Polecam jak najbardziej!!!!

 Kolejny produkt CATRICE to pomadka ULTIMATE Shine 110 Shy Flamingo.


Jest to nawilżająca pomadka ze świecącymi drobinkami.
KOLOR: Ja posiadam kolor 110 Shy Flamingo.


 Małe drobinki powodują, że pomadka pięknie lśni w słońcu.Kolor jest mocno nasycony, dobrze kryjący.


ZAPACH: delikatny, przyjemny
KONSYSTENCJA: kremowa z drobinkami , miękka.
Pomadka rozświetla i nawilża nasze usta. 
OPAKOWANIE: srebrne, eleganckie, dobrze się zamyka, zatrzask dobrze trzyma, więc pomadka nam się sama nie otworzy w torebce. 


APLIKACJA:dobrze się rozprowadza  , również krycie ma rewelacyjne .
TRWAŁOŚć: wszystko zależy od aplikacji, jeśli nałożymy najpierw jedną warstwę pomadki, weźmiemy chusteczkę higieniczną i przyciśniemy lekko do ust, później nałożymy kolejną warstwę pomadki, to utrzyma nam się ona dłużej.:)
CENA: 15,99zł  3,5g
Podsumowanie:
Lubię jak pomadka nawilża usta, dlatego jestem na tak.:)

 Z tych produktów CATRICE, które posiadam, jestem bardzo zadowolona. Są wydajne i niedrogie.:)

Poniżej makijaż przy użyciu tych produktów.
Obiecałam wczoraj, że pokażę makijaż jaki miałam do dodatków ( kolczyków i bransoletek ) i paznokci.
Tak więc wrzucam dziś.:)
Kolejny  SMOKY EYES. :) 






Co sądzicie o CATRICE?
Macie jakieś produkty godne polecenia?

Pozdrawiam
Miłego Dnia
Justyna:)

5 komentarzy:

  1. mnie się spodobał puder i pomadka, a Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Catrice, mam ich chyba najwięcej. Może wypróbuje kiedyś podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Catrice mam lakier kolor koralowy, też chwalę.:D

      Usuń
  3. ja jeszcze nic nie posiadam z catrice ale może się skuszę wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)