wtorek, 7 sierpnia 2012

a'la OMBRE:)

Witam Was Kobitki!:)
Na moje nie powiem, które urodziny ;) dostałam od męża m.in. kolczyki piórka i bransoletki.
Do tych kolorków zrobiłam sobie mani - cieniowanie.
Ombre tego lata jest bardzo modne: na włosach, w makijażu, no i na paznokciach.
Są różne wersje ombre.


Najłatwiejsza - bierzemy 5 odcieni z tej samej palety kolorystycznej.
Najciemniejszy kładziemy na kciuk i na każdy następny palec kładziemy nieco jaśniejszy lakier, najjaśniejszy lakier jest na małym paluszku.
Trudniejsza wersja jest z zastosowaniem gąbeczki: może to być aplikator do cieni lub można odciąć kawałek z gąbki do mycia naczyń.
Dwa lub trzy odcienie tego samego koloru potrzebujemy i stemplujemy gąbeczką od najjaśniejszego lakieru do najciemniejszego na płytce paznokcia tzw.Ombre pionowe lub od najciemniejszego do najjaśniejszego koloru.
Nie musimy jednak trzymać się aż tak sztywno reguł, można pomalować  paznokcie przy pomocy  gąbeczki również łącząc kolory pokrewne, bądź kontrastujące.:)
Można również pokryć najpierw całą płytkę najciemniejszym kolorem bez stempelkowania, normalnie pędzelkiem, a później gąbeczką  nanieść jaśniejszy lakier.
Ja połączyłam tak kolory.:)




Aparat jak zwykle przekłamuje kolory :(


Użyte lakiery:

1. Magic Visage GLAMOUR 12ml
2. Bell Fashion colour
3. Wibo trends nude Express growth
4. Nabłyszczacz
5. Oliwka do skórek
Kawałek gąbeczki ;)

Jutro pokażę makijaż jaki miałam ostatnio do tych dodatków.:)
Wrzucam  jeszcze jedno zdjęcie, paznokcie zrobione kiedyś tam.


Bawcie się kolorami, można cieniować również w poziomie, po skosie. Wyobraźnia nie zna granic!:)

Pozdrawiam!
Szczególnie moje obserwatorki!!!!
Pa pa
Justyna

15 komentarzy:

  1. wyszło pięknie ;) też bardzo lubię ombre pazurkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne paznokcie ♥ Świetnie to ombre na nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza opcja jest cudowna! Piękne kolory i przejścia:)
    P.S Masz naturalne takie długie, ładne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje!Żadnych sztuczności!:)

      Usuń
    2. Oj tak, stop dla tipsów;)

      Usuń
    3. ach, to podziwiam! Gdybym miała takie paznokcie bałabym się myć naczynia xD

      Usuń
    4. robię to w rękawicach lub zmywarka do naczyń myje;)

      Usuń
  5. ale masz cudne paznokcie ale już chyba o tym Ci pisałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to akurat odziedziczyłam - długą płytkę i kształt.;)Można więc bazgrac na niej.;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne przejścia kolorów. Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)