sobota, 21 lipca 2012

Zabawa Inspired by places - Tajlandia.

Hej Dziewczyny!!!:)
Ostatni dzień tygodnia Tajlandii. Zdążyłam:).
Po przejrzeniu paru zdjęć dotyczących tego kraju, dominuje kolor złoty i czerwień.






Postanowiłam trochę się wystylizować na  kobitkę z Tajlandii.







Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige
  • korektor essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage
  • puder sypki my Secret - transparent
  • róż TCW 
  • cień - ten najjaśniejszy pod łukiem brwiowym z paletki 120 LancrOne
  • ten kolor najciemniejszy na powiece wziełam z Bourjois 
  • cienie z Kobo: Pure Pearl Pigment 508 Golden Chic i 507 Gold Dust
  • kredka czarna essence I ROCK gloss 
  • tusz do rzęs miss sporty lash millionaire False Lashes Effect 001Black 
  • essence zestaw do stylizacji brwi 
  • pomadka do ust lustrzany blask Maybelline N.Y. Watershine  cherry candy 80 
Taka oto moja interpretacja tematu!:)


A teraz zobaczcie jak wygląda moja brew bez pomalowania i z pomalowaniem.
Ha ha różnica jest co? Nie mogę tych diabelstw zapuścić. :(

Zdjęcie komórką robione


Komentujcie sobie, jeśli chcecie.
Ja pozdrawiam jak zawsze i mówię Pa pa!!!
Justyna

16 komentarzy:

  1. Tancerki z paluszkami kojarzą mi się z Bali.
    Ale cudownie to wszystko zainscenizowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpisałam Tajlandia, to wyskoczyły takie z paluszkami :(

      Usuń
  2. Prawdziwa artystyczna dusza z Ciebie. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie przebieranki, można wcielic się choc na chwilę w inną postac.:)

      Usuń
  3. Piękna stylizacja i makijaż <3 Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wrześniu chciałabym zrobic jakiś kurs wizażu!Kręci mnie to strasznie!:)

      Usuń
    2. Myślę, że Ty ich więcej nauczysz niż oni Ciebie ;D

      Usuń
    3. Miło to słyszec,ale jeszcze dużo cwiczeń przede mną.Mam zamiar pokazac jakieś metamorfozy kobitek przed i po.Tyle,że zaopatrzyc się muszę w różne odcienie podkładów.Wszystko przede mną.;)

      Usuń
  4. Twoja stylizacja jest niezwykle klimatyczna, bardzo fajnie wpasowałaś się w Tajlandzkie otoczenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze stylizacją makijaż ma podwójną moc! a co do brwi - ja też nie mogę jednego miejsca zapuścić, no nic tam nie chce wyrosnąć! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem co jest z tymi brwiami!:(

      Usuń
  6. Super Ci wyszło :)
    Ja mam w jednej brwi przerwe i nic mi tam nie chce wyrosnąć, nawet olejek rycynowy nie pomógł

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka :) a z czego zrobiłaś te pazurki ? Świetna stylizacja,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zrobiłam z papieru i pomalowałam go lakierami złotymi do paznokci.:)

      Usuń
  8. dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)