środa, 11 lipca 2012

Soczyste,jaskrawe,neonowe kolory - UWIELBIAM!!!!!

Jak wiemy tego lata bardzo modne są m.in. soczyste kolory.
Powiem Wam, że te kolory bardzo pozytywnie wpływają na mnie, zaraz mam więcej energii do życia!:D




Znalazłam też w internecie broszkę, bardzo spodobało mi jej zestawienie kolorystyczne.

Postanowiłam stworzyć makijaż w tych kolorach: pomarańcz, róż i fiolet.

Miałam ten makijaż wykonać na mojej kumpeli ( blondynka o niebieskich oczach, ma trochę piegów na nosku ) - jej uroda pasowałaby idealnie wg mnie do tych kolorów. Wszystko było przygotowane, no ale niestety plany się pokrzyżowały i nie mogła przyjść.
Zrobiłam makijaż znowu na sobie.









No i  znowu moja facjata!!!
Ale może już niedługo uda mi się zrealizować parę pomsłów na innych kobitkach.:D
Pa pa!!!!

19 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Bardzo takie lubię.

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż i usta! na prawdę cudowne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w takich kolorach, sama z chęcią oddałabym się w Twoje ręce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Z chęcią wykonałabym na Tobie makijaż,ale odległośc - niestety.

      Usuń
  4. Bardzo fajny !!! Me gusta ;)

    Dodaję do obserwowanych jeśli masz ochotę zapraszam do siebie ..
    http://czarodziejkazksiezycaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż niesamowity! świetnie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż, tylko pozazrościć umiejętności i kształtu brwi -cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jednym ze zdjęć jesteś podobna do Magdy Steczkowskiej (siostry Justyny Steczkowskiej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha już słyszałam do J.Steczkowskiej, do Kaji, a teraz do M.Steczkowskiej.No to się charakteryzuję, ale zupełnie nieświadomie.:)

      Usuń
  8. Ten makijaz jest boski! soczyste barwy ślicznie wyglądaja na Twojerj twarzy! mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)