wtorek, 10 lipca 2012

Serdeczna tęcza - tydzień czarny

Dobrnęłam do końca - ostatni tydzień "Serdecznej Tęczy".
Tym razem - kolor czarny.
Pomalowałam paznokcie lakierem essence colour & go - szybkoschnący lakier do paznokci
galactic black 85. Bardzo ciekawy lakier - czarny z połyskującymi małymi drobinkami -  wygląda kosmicznie. Lakiery z tej serii rzeczywiście szybko schną, a ten kolor w dodatku jest mocno napigmentowany - nałożyłam jedną warstwę.
Aby utrzymać się w tym kosmicznym charakterze, serdeczny palec ozdobiłam dodatkowo topperem z essence - nail art special effect ( lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem - ma w sobie brokat i piegi ), brokatowym lakierem Cosmo i gąbeczką lekko zrobiłam parę ciapek lakierem Bell Fashion colour( fiolecik z opalizującymi drobinkami na niebiesko).
Inspiracja - oto foto;D
Lakiery, które użyłam.




Zdobienie na serdecznym palcu - użyte lakiery.


Tak wygląda to na paznokciach - zdjęcie bez lampy.

Zdjęcia z lampą.



 Ostatni tydzień - zaliczony!!!!!

Było miło,ale się skończyło!!!!;)

Pa pa!!!! 

5 komentarzy:

  1. świtanie wygląda, lubię akcenty kosmosu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, to już koniec u Ciebie a ja utkwiłam na żółtym z powodu braku komputera :( ale wstyd !!
    Lakier essence mam ten sam, super się prezentuje, rzeczywiście! galaktyka super :)

    cieszę się, że dotrwałaś-dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była to fajna zabawa!Dziękuję!:D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)