poniedziałek, 2 lipca 2012

Serdeczna tęcza - tydzień biały

Cześć Dziewczyny!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie przepadam za białymi lakierami.
W mojej kolekcji lakierów, jeśli chodzi o kolor biały mam lakier Sensique  - z zestawu do francuskiego mani: najpierw pomalowałam nim paznokcie - 2 warstwy - standard, a następnie pokryłam go jeszcze białym, ale bardzo przeźroczystym lakierem, który ma w sobie małe drobinki opalizujące na różne kolory z  firmy Isabelle Dupont. 
Na serdecznym palcu namalowałam 4 zwężające się linie - czarnym lakierem essence  nail art. Nakleiłam na to ozdoby - kwadraciki.
Inspiracją tym razem było to foto.:)





Lakiery jakie użyłam.


Paznokcie prezentują się tak:





Pokażę Wam jeszcze francuski manicure tymi lakierami.


Przedostatni tydzień "Serdecznej Tęczy" odhaczony.
Miłego dnia życzę!
Pa pa!

6 komentarzy:

  1. masz prześliczne pazurki!: ) białe z czarnym akcentem bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. French idealny, strasznie podoba mi się nawierzchniowy błyszczący lakier. Próbowałam ostatnio zrobić mani z tymi kwadracikami ale nic nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nabrałam chęci na białe pazurki:) dawno, oj dawno białych nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)