czwartek, 19 lipca 2012

Po marynarsku!

Hej Dziewczyny!
Pogoda w kratkę, raz pada, raz wychodzi słońce. Idzie zwariować!
Marzy mi się wyjazd gdzieś nad morze, ale żeby była cały czas piękna, słoneczna pogoda.:)
Niestety z różnych przyczyn wyjazd gdzieś nie jest możliwy. Niestety!:( Szara rzeczywistość!
Toteż postanowiłam sobie trochę przybliżyć to morze, poprzez makijaż i stylizację paznokci w kolorach marynarskich.
Wiemy, że styl ten charakteryzują paski, jeśli chodzi o kolorystykę to dominuje biel, niebieski, granat lub czerwień.




Makijaż zrobiłam taki. Kreski zapożyczone z kanału BeautyARTStudio na YouTube -  link Tutaj.


Wyszło trochę kosmicznie



Zdjęcie z lampą:


Użyte kosmetyki:
  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige
  • korektor essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage
  • puder sypki my Secret - transparent
  • cienie z paletki 100 e.l.f.
  • kreski zrobiłam cieniem z Kobo - na mokro

Jest to cień wypiekany.

  • tusz do rzęs miss sporty lash millionaire False Lashes Effect 001Black 
  • sztuczne rzęsy 
  • Giordani Gold Bronzing Pearls -  Puder w perełkach
  • essence zestaw do stylizacji brwi
  • pomadka do ust lustrzany blask Maybelline N.Y. Watershine  cherry candy 80  ( nie wiem czy jeszcze jest taka w sprzedaży ) ja ją kiedyś dostałam w prezencie


 Paznokcie pomalowałam:



Pozdrawiam wszystkich!!!!
Pa pa!!!!
Justyna

4 komentarze:

  1. Kochana swietny pomysl z ta urwana kreska,ganielnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł na stylizację powieki !!
    Świetne kolory paznokci. Zachwyciłam się niebieskim, jednak gdy zobaczyłam z jakiej firmy pochodzi zniechęciłam się. Mam złe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już mówiłam muszę spróbować. świetny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  4. aj jak pięknie :) uwielbiam takie makijaże i kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)