sobota, 14 lipca 2012

Nagroda za I miejsce z konkursu "Ogród" u Marzeny Bartosz

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie zorganizowanym przez Marzenę Bartosz.
Zajęłam tam I miejsce.A makijaż wyglądał tak.
Link do fotek:TUTAJ
Nagrody jakie wygrałam: produkty Oriflame




Woda toaletowa Lovely Garden



"Wyraźne nuty rabarbaru wirują w tańcu z soczystymi zielonymi nutami i akordami ciepłego mleka. Następnie ujawniają się łagodne tony waniliowej orchidei, które zaprowadzą Cię prosto do ogrodu pełnego tajemnic. "50  ml
Bardzo spodobał mi się ten zapach , jest słodki, a takie zapachy wręcz uwielbiam.
Zapach wiosenno - letni, ja używam go na większe wyjścia. Jest bardzo kobiecy, uwodzicielski, a co najważniejsze trwały.
Patrzyłam w jakich cenach można go dostać, więc jest on w cenie 89 zł, ale można trafić na jakieś ceny promocyjne - teraz widziałam na jednej ze stron internetowych za 59,90.

Następny produkt to Giordani Gold Bronzing Pearls -  Puder w perełkach.
Dostępne są 4 kolory:  Natural Radiance, Natural Bronze, Dark Bronze, Natural Peach
Ja dostałam Natural Peach.


Ten produkt również przypadł mi do gustu, perełki dodają blasku skórze dzięki pigmentom odbijającym światło. Cera wygląda świeżo i promiennie.  
Można go stosować jako rozświetlający róż lub kosmetyk brązujący.

Opakowanie bardzo solidne, ma w środku lusterko. Puder nadaje się jak najbardziej na lato, skóra pięknie błyszczy  w słońcu, ale tak w subtelny sposób, nie jak po zastosowaniu produktów z brokatem.
Widzę, że będę go miała na długo, jest wydajny, gdyż kulki nie ścierają się szybko. Nie zapycha  porów, jest lekki. Nie ma zapachu.
Cena  jest dość wysoka 74zł, ale można na pewno dostać go w niższych cenach - trzeba tylko trafić na promocje. Warto go zakupić bo jest wydajny,  a przy tym dobrze się go nakłada i jest trwały.



Ostatnie to błyszczyki   Very Me Clickit, Lip Gloss 
Dostępne w  odcieniach:
Clear Shimmer, 
Baby Pink
Neon Pink
Raspberry
Cherry Brown
Coral







 Po dodaniu pomadki podobno kolor zyskuje intensywną głębię.
3,5 ml na jednej ze stron kosztuje 17zł - trochę drogo wg mnie.
Plusem jest to, że usta pięknie lśnią i są dobrze nawilżone. Błyszczyk z racji swojej wielkości można schować nawet w kieszeni. No i pięknie, słodko pachną!!!:D


Tu na ustach mam Raspberry błyszczyk. Ten kolor jest mocno napigmentowany.

Chciałabym Wam jeszcze pokazać antyperspirant z firmy Oriflame, to już zakupiony przeze mnie.

Muse Anti-perspirant 24H Deodorant
Antyperspirant w kulce, ma delikatny zapach, rzeczywiście zapewnia świeżość na cały dzień i daje ochronę przed przykrym zapachem.
Po nałożeniu na nasze paszki trzeba chwilkę poczekać aż produkt się wchłonie i gotowe.
Ja jestem zadowolona z niego,  nawet przy  ostatnich upałach  zdał egzamin.
50 ml - kosztuje ok 10 zł.
Polecam!

A Wy lubicie jakieś produkty z tej firmy?









6 komentarzy:

  1. Gratulacje:D:D:D
    Więc zdopingowana do dalszej pracy jesteś to ja czekam na nowości:D
    Tajlandii nie mogę zmalować coś nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie,czasami trzeba paru dni,aby na coś wpaśc.:)

      Usuń
    2. No coś czuję że tym razem tak będzie zaliczyłam już jedno nie udane podejście

      Usuń
    3. Ja też tak czasami mam, to normalka.Niestety wkurzające to jest!:(

      Usuń
  2. Gratuluję! Ja mało kiedy używam produktów z O. ,ale mam kilka które używam :) sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,chodź ten konkurs był już dosyc dawno. Dopiero po przetestowaniu nagród postanowiłam co nieco napisac, tym bardziej,że zadowolona jestem akurat z tych produktów .:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)