niedziela, 22 lipca 2012

Lakier RIMMEL LONDON 60 SECONDS


Dzień dobry Kobitki!

   Jak widzicie znowu pozmieniałam na stronie. To jest tak , jak z ciuchami, robię przymiarki. Wydaje mi się, że strona jest teraz bardziej przejrzysta :)
Mam dzisiaj dla Was Rimmel-ka lakier 60 SECONDS.
Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy, a potrzebowałam czerwonego koloru, więc skusiłam się na
kolor 315 Ready , Aim, Paint!
8ml kosztowało mnie ok.10zł w Naturze.
Catrice lakiery - są też za tą cenę, ale mamy za to10ml.



Kolor jest taki jak w słoiczku, pigmentacja w miarę dobra - 2 warstwy nałożyłam i pokryły płytkę.
Jest to lakier, który jak nazwa wskazuje ma wysychać w minutę. Rzeczywiście pod tym względem mnie miło zaskoczył, błyskawicznie schnie.:)
Aplikacja lakieru ma być ułatwiona przez płaski, szeroki pędzelek - szczerze, to  jest mi to bez różnicy czy pędzelek jest płaski czy ma kształt  standardowy.
Konsystencja lakieru jest w sam raz, wykończenie lakieru kremowe,  połysk ma nieco mizerny, ale można na koniec użyć nabłyszczacza.
No i trwałość - słabo - 2 dni mi wytrzymał., ścierają się końcówki. Szkoda!:(



Duży plus  - za szybkie schnięcie , konsystencję
Minus - cena, trwałość , pojemność

Zdjęcie z lampą:


Macie lakiery z tej firmy? Lubicie?
Ja chciałam je polubić, ale niestety!:(

Pa pa!
Justyna :)

6 komentarzy:

  1. Kolor piękny, uwielbiam czerwienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak szybko wysycha, to muszę w końcu kupić jakiś lakier z tej serii. A ja zawsze myślałam, że to taka ściema - chwyt, żeby przyciągnąć kobity ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny odcień, uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam różowy i byłam zadowolona :)
    Ten ma boski odcień :) Dodaję CIę do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)