niedziela, 22 lipca 2012

Kombinacje z naklejkami na paznokcie

Hej,hej!
Miałam w weekend nic nie wstawiać, ale chcę Wam pokazać pewien pomysł na paznokcie.W prawdzie nie mój, ale można robić różne wariacje,dzięki takiej metodzie.
Ostatnio głośno było o tych naklejkach na paznokcie , dostosowujemy do naszej płytki, przyklejamy, zabezpieczamy lakierem ochronnym i gotowe. Kupiłam takie naklejki z essence - z wzorem panterki.
Wzięłam na próbę zrobiłam jeden paznokieć, ale na moim pazurku w ogóle to się nie chciało ładnie ułożyć, mimo dociskania kopytkiem drewnianym. Mam bardzo zaokrągloną płytkę, w sensie tunel paznokcia i naklejka nie chce  się ułożyć i przykleić.:(
Znalazłam jednak sposób na to.
Link jak zrobić podaję TUTAJ.
Może to już znacie.:)
Ja postanowiłam wykorzystać te naklejki co kupiłam. Teraz  przykleiły się bez problemu.
Można kombinować z różnymi naklejkami i lakierami.
Efekt mój taki.


 Zdjęcie z lampą:


Do wykonania użyłam:
To tyle:)
Miłego dnia!
Pa pa!
Justyna

9 komentarzy:

  1. Super to wygląda. A te naklejki długo się trzymają?

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam je wczoraj,przetestuję i napiszę jak długo.Niby mają wytrzymac 5 dni.Zobaczymy!:)

      Usuń
  2. Świetne te naklejki! Niestety nigdzie ich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny mani i niebanalny :) Kurcze przy okazji będę musiała go wypróbować.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło, ogólnie to te naklejki nie są zbyt dobrej jakości i dużo dziewczyn narzeka na trwałość ale Ty sobie z nimi świetnie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł mi się spodobał, więc spróbowałam.:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)