poniedziałek, 16 lipca 2012

Kolory Bell z kolekcji Air Flow - Soczyście!!!!

Witajcie Kobitki!!!:)
Wiem,że to była wiosenna kolekcja, ale jak dla mnie te kolory bardzo pasują na lato.
Zakochałam się w błyszczykach i lakierach .:)
Kolejny lakier Bell Air Flow jaki zakupiłam to lakier w kolorze pomarańczowym.
Jest to lakier przepuszczający powietrze, kolor na paznokciach wygląda tak jak w słoiczku.Już pisałam o  lakierze Air Flow w poprzednich postach. Jestem z nich bardzo zadowolona, gdyż aplikacja jest łatwa, lakier ładnie się rozprowadza na płytce, pędzelek podłużny - klasyczny można by rzec. No i solidna nakrętka, która nie psuje się,  nie odkręca się od pędzelka. Lakier jest mocno napigmentowany, można nałożyć jedną warstwę, choć ja już z przyzwyczajenia kładę dwie. Cena ok.12zł.

Tu akurat pokażę połączenie Air Flow pomarańczki z różowym miss sporty clubbing colours.




Jeśli chodzi o błyszczyki z tej serii: Uwielbiam!!!!!:)



Posiadam piękny kolor - a'  la fuksja Bell AIR FLOW Colour Boom nr 03 i kolor
pomarańczowy nr 01.


Błyszczyki Air Flow Colour Boom mają bardzo przyjemny słodki zapach - tropikalnych owoców,   nie kleją się, mają fajną konsystencję. Intensywność koloru zależna jest od aplikacji warstw, im więcej , tym kolor jest mocniejszy. Usta lśnią, są ładnie nawilżone. Aplikator powoduje, że produkt nakłada się z łatwością.
Opakowanie przykuwa uwagę.
Cena: 13,99 w Drogerii Natura
Wykorzystałam te produkty w ostatnim prezentowanym przeze mnie makijażu - link TUTAJ.
Dałam go też na konkurs Sephora University jak chcecie to głosujcie TUTAJ.

Pozdrawiam!!!!
Pa pa!!!
Justyna

10 komentarzy:

  1. Świetne kolorki! Zarówno lakierów jak i błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten różowy Kolor całkowicie nie dla mnie ale jakość błyszczyka jest świetna

    Zmalowałam tai :D jutro puszczę wpisik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo,to super!Ja w czwartek chyba coś zmaluję!:)

      Usuń
  3. Fajny blog ! ;)
    zapraszam do mnie można obserwować ;))
    xkarolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten różowy lakier :) ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te błyszczyki, lakiery też bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki, zapraszam na swoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorki. Ale powiem Ci, że na Twoich ustach ten błyszczyk to się prezentuje naprawdę bosko! AŻ jutro kupię :) Ja sama mam Tinta i go kocham bardzo, ale ten hmm... bardzo seksi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)