wtorek, 3 lipca 2012

Inspired by places - Nowa Zelandia

 No to mamy kolejny tydzień zabawy - wymyślonej przez trustmyself.
Nowa Zelandia i jej ujmująca zieleń.

Makijaż bardziej artystyczny, do oglądania, nie do noszenia ;)



Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład Catrice Photo Finish 030 caramel beige
  • korektor essence stay all day 16h   10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage 
  • puder sypki my Secret
  • puder prasowany mapka brązująca Sensique nr105
  • cienie paletka LancrOne, czarny cień Rimmel 070after dark
  • brokat
  • eyeliner z brokatem  my Secret nr4
  • czarna kredka essence I rock gloss eye pencil
  • ozdoby na brwi
  • tusz do rzęs wibo growing lashes
  • usta pokryłam korektorem essence i na to błyszczyk lip gloss Oriflame























Komentujcie kobitki ;)
Pa pa!!!!


17 komentarzy:

  1. Pięknie... Nie dość ze strasznie mi się podoba interpretacje, to w dodatku cala inscenizacja jest the best... chyba tylko ja poszłam w tym tygodniu na łatwiznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy jak się podoba.:)

      Usuń
  2. Naprawde pomysl na makijaz do sesji bym powiedziala nawet,jest mega genialny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO! Ja tam bym się nie wstydziła wyjść w takim na ulicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pomysłowy makijaż a brwi mnie już totalnie powaliły na łopatki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł :) A wykonanie jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna inspiracja i bardzo ciekawie zaaranżoway makijaż wraz ze stylizacją. Super :)

    P.S. Dziękuję za komplementy odnośnie zdjęć i mojej psiapsiółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      A zdjęcia na prawdę wyszły Tobie Bosko!:D

      Usuń
  7. jak dla mnie bomba :) jeden z fajniejszych, ktore przegladalam w tym temacie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,bardzo mi miło.Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  8. Wiesz że pięknie to wykonałaś - jesteś bardzo pomysłowa zazdroszczę mi ostatnio weny brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena raz jest a raz jak złośliwa małpa nie chce przyjśc he he,a jeszcze gorzej z czasem.Lista cała czeka na różne rzeczy, które chcę przedstawic, maluję teraz obraz i pochłonęło mnie...totalnie:D

      Usuń
    2. ps.Witam serdecznie!:D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)