piątek, 27 lipca 2012

Inspired by places - Maroko

Dzień dobry Kochane Kobitki!:)

Tym razem postanowiłam zrobić mani, a nie makijaż.
Makijaż w stylu Maroko możecie obejrzeć sobie TUTAJ.
Chodź pewnie niedługo znowu coś zmaluję na oczkach w tym stylu.:)
W Maroku, ale również w kulturze arabskiej i indyjskiej znaleźć można zdobienia dłoni henną.
Jako, że ja takich cudeniek nie potrafię robić, wymyśliłam sobie takie zdobienie dłoni.


Do wykonania mani użyłam złoty lakier Golden Rose PARIS i essence Colour & Go 53 You belong to me, przykleiłam ozdoby.:)
A teraz lecę malować obraz. :D
 Życzę miłego dnia!
Pa pa!
Justyna

16 komentarzy:

  1. Piękne!
    A ozdoby na paznokciach długi Ci się trzymały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu to ściągnęłam, to mani to tylko taki tam wytwór artystyczny :)

      Usuń
  2. pomysłowe i przepiękne po prostu, świetnie wyglądają te dżety, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Szkoda,że takie ozdoby nie trzymają się długo.

      Usuń
  3. Świetne pazury! Podziwiam umiejętności. Mnie zdobienia paznokciowe w ogóle nie wychodzą. Bardzo podoba mi się też ten "wężyk" diamentowy na dłoni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne cudo:)brawa za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ^^
    zapraszam do mnie : http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, a ja zamówiłam sobie kiedyś henne do zdobienia ciała ale jakoś nie miałam okazji użyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. super! te kryształki dodają magii... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, z Maroko jak dotąd niewiele miałam wspólnego ale ten design bardzo przypadł mi do gustu :) Te perełki na dłoni wyglądają ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)