piątek, 13 lipca 2012

Inspired by places - Japonia

Och ta Japonia.Myślałam co by tu wymyślić, ciężko było.
Fotosy, które posłużyły mi do stworzenia tego ''dziwactwa".

  Makijaż chciałam utrzymać w kolorach różu i czerwieni, charakterystyczne dla kraju kwitnącej wiśni.
Postanowiłam, że będzie to makijaż futurystyczny ( dziwny ) nierzeczywisty jak te ,,bajki Manga" - pełne fantastycznych postaci np.Czarodziejka z Marsa.
No i architektura budowli zabytkowych Japonii - wywinięte dachy , w makijażu kreski wywinięte miały nawiązywać do tego. Pomieszane, pogmatwane.
Wyszedł totalny kicz, ale Japonia słynie też i z tego.:)


Wygląda to tak.

Nawiązanie do kolorów


Nawiązanie do postaci fantasy - bajek Manga
No i ten kształt dachu 
Wywinięta kreska
 Kicz,kicz,kicz!!!!:D

Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład MaxFactor smooth effect buff beige55
  • korektor essence stay all day 16h   10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage 
  • puder sypki my Secret - transparent
  • cienie paletka LancrOne
  • eyeliner Wibo - czarny
  • czarna kredka essence I rock gloss eye pencil
  • essence zestaw do stylizacji brwi
  • tusz do rzęs wibo growing lashes
  • pomadka do ust lustrzany blask Maybelline N.Y. Watershine  cherry candy 80 , na środek ust naniosłam błyszczyk do ust Bell Air Flow 03



Pa pa!!!!

11 komentarzy:

  1. Japonia gołym okiem można powiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicz, ale jaki piękny kicz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało wyjśc inaczej, po zrobieniu fotek stwierdziłam no trudno dam to co wyszło.:(

      Usuń
  3. Ciekawie:) podoba mi się w Twoim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. skojarzyłaś mi się z Kill Billem :D
    świetny makijaż :) wojowniczy

    OdpowiedzUsuń
  5. :D A jednak niektórym się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. "bajki manga" ała moje oczy...Po pierwsze to "anime" nie "manga" i to nie są bajki,tylko filmy animowane,a "manga" to komiks...a Makijaż nawet fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He...widzę mam do czynienia ze znawcą tematu.:)Może nawet jakimś fanem filmów animowanych ''anime''.:)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)