wtorek, 31 lipca 2012

Egzotycznie:)

Witajcie Piękne Kobietki!!!

Pozostaję jak widać cały czas w klimatach egzotycznych! 
Lato, słońce, plaża!:D To jest to, co zodiakalne lwice lubią najbardziej!:D
Znowu przenosimy się do Afryki.
Kolorem dominującym w makijażu i paznokciach będzie złoto.




Do wykonania tego mani użyłam.

 Złoty Golden Rose - trzeba nałożyć dwie warstwy, aby pokryć płytkę paznokcia, trochę smuży i trzeba uważać na pęcherzyki, za 11ml zapłaciłam niecałe 5zł - plus.Kolor  jest  ciekawy, ale wg mnie w połączeniu z innymi lakierami, bądź ozdobami wygląda bardziej efektownie.



Golden Rose połączyłam z kolorem 53 YOU BELONG TO ME  z essence ( z wykazu kolorów : błękit turkusowy)

 Każdy pewnie zna te lakiery, ten ma wykończenie kremowe, dwie warstwy obowiązkowo trzeba nałożyć, wysychanie - dobre. :)

Również do mani wykorzystałam złoty- brokatowy lakier do zdobień INGLOT PRO perfection.



Powróćmy do twarzy i oczu.
Oczy pomalowane głównie cieniami z KOBO.

Pigmenty z KOBO - polubiłam bardzo!!!
Dobrze się nakładają, ja  nie narzekam na te sypkie cienie i ich aplikację.


Do tego makijażu użyłam pereł sypkich KOBO Professional.

Kolory dobrze napigmentowane, trzymają się na bazie 8h.
Cena promocyjna: 5,99 w Naturze.

Użyłam też cienia wypiekanego Kobo 303 cornflower. ( pisałam o nim we wcześniejszym poście)



 Oko mocniej podkreślone, znowu bardziej na imprezę.:)

Oprócz cieni Kobo, użyłam:
  • ciene: turkus, biel, czerń z paletki 120 LancrOne
  • podkład do twarzy CATRICE Photo Finish 030 Carmel Beige
  • korektor essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage 
  • puder sypki my Secret - transparent
  • brązer Sensique ( bronzing powder) nr 105 
  • czarna kredka wibo 
  • gel eyeliner essence 01 midnight in Paris
  • eyeliner my Secret z brokatem nr4
  •  tusz do rzęs miss sporty lash millionaire False Lashes Effect 001Black 
  •  essence zestaw do stylizacji brwi
  • pomadka do ust Sensique volume& shine nr 306


 To tyle!:D
Miłego, słonecznego dnia życzę!!!
Pa pa 
Justyna

18 komentarzy:

  1. Wow ślicznie ci wyszło i mani i makijaż.


    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Byś musiała mnie widziec z rana bez makijażu haha:D

      Usuń
  3. Makijaż super ;) bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kusząco, paznokcie jak zawsze idealnie pasują do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się tak robic żeby wszystko współgrało ze sobą!;)

      Usuń
  5. ŁaŁ ŁaŁ ŁaŁ :DDD Wszystko wygląda cudnie ale Paznokcie są po prostu geniane !!! bardzo podoba mi się ten wzór !!! w ogóle jak fajnie wydłuża paznokieć !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie to wszystko wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za tak miłe słowa!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny makijaz, przypadkowo znalazlam twojego bloga, ale musze przyznac ze zostanbe tu na dluzej.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło gościc Cię na moim blogu.:)Dziękuję!:D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)