czwartek, 21 czerwca 2012

Zapowiedź - romantyczny makijaż na lato z Wibo

Witajcie kobitki!:)
Zostałam wybrana przez firmę Wibo do przedstawienia romantycznego makijażu - nude ich kosmetykami.

Firma Wibo istnieje od 1989r..Specjalizuje się w produkcji kosmetyków kolorowych.
Wibo obecnie jest liderem na rynku kosmetyków kolorowych w Polsce.

A oto kosmetyki, które dostałam.:)


 Rozświetlający fluid z formułą nawilżającą Illuminating - naturalny 02



Rozświetlający puder prasowany Your Fantasy



Róż z jedwabiem i wit.E nr6  ( kolor bardzo mi się podoba)

Cienie z jedwabiem i wit.E nr3

Czarny eye liner

Brązowy żel stylizujący do brwi Eyebrow Stylist

Maskara pogrubiająca stymulująca wzrost rzęs - Growing Lashes

Błyszczyk Water Sheen with Maxi Lip - piękny kolor,a pachnie jak guma do żucia dla dzieci:)

Lakier Express growth trends Nude


Już wkrótce pokażę jak wykonać makijaż nude - krok po kroku kosmetykami Wibo. Będzie delikatnie i romantycznie!:D

4 komentarze:

  1. swietnie prezentuje sie ten puder rozswietlajacy-musze zapamietac!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać nude! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam :) Widzę mój ulubiony eyeliner, ciekawa jestem tego zielonego tuszu. Posiadam różowy z Wibo ale szczerze to szału nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na makijaż bo kilka rzeczy wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)