poniedziałek, 11 czerwca 2012

Zabawa "Inspired by places"

Hej Dziewczyny!!!!:D
Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie, którą wymyśliła Marta z bloga trustmyself-make-up.blogspot.com
Inspirujemy się egzotycznymi miejscami i przedstawiamy makijaże lub stylizacje paznokci.
Pierwszy tydzień to Bora Bora. Więcej szczegółów TUTAJ.
Start zabawy 17-tego czerwca.
Ja już postanowiłam przedstawić moją wizję tego miejsca - w makijażu.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Pędzle w łapki i malujemy!:)

Bora Bora Make up






Kosmetyki do wykonania makijażu:

Twarz:
  • B.B. Cream  - Garnier
  • korektor essence stay natural
  • puder z jedwabiem i wit.E hypoalergiczny Wibo
  • bronzer SENSIQUE nr.105 
Oczy:
  • baza pod cienie essence I stage
  • cienie paleta LancrOne
  •  cienie z paletki, to były cienie dołączone przy zakupie kuferka 
  • cienie Bourjois 
  • cień my Secret double effect 404
  • kredka czarna essence I ROCK gloss 
  • biała kredka essence kajal pencil  
  • gel eyeliner  essence 01 midnight in Paris
  • tusz do rzęs miss sporty lash millionaire False Lashes Effect 001Black 
  • ozdoby dokleiłam 
Brwi:  essence zestaw do stylizacji brwi 
Usta: błyszczyk  essence XXXLshine 08 glamour to go







Pa pa!!!!:D

5 komentarzy:

  1. Ganielny jest ten makijaz! swietnie wspolgra z stylizacja pazurkow! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Tobie Laura się podoba.:)

      Usuń
  2. Super paleta, a jeszcze bardziej super wykonany makijaż!
    Czekamy na nową notkę..:)
    Zamów sobie DARMOWE KOSMETYKI na http://shinybox.pl/?ref=e0d65ec <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ogromnie podoba mi się Twoja wersja Bora- Bora :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)