niedziela, 3 czerwca 2012

"Serdeczna Tęcza" tydzień trzeci - żółty


Żółty kolor hm...zamykam oczy i widzę cieplutkie słoneczko, rozgrzany piasek na plaży, słychać szum fal    - LATO i WAKACJE W PEŁNI. Ojojoj, rozmarzyłam się znowu!;)




W tym żółtym tygodniu pomalowałam paznokcie lakierem essence colour & go. Na zdjęciach za bardzo tego nie będzie widać, ale lakier ma w sobie bardzo małe, delikatne jakby drobinki, które połyskują w świetle. Kolorek ładny, dwie warstwy obowiązkowo trzeba nałożyć, szybko schnie, choć coś źle mi się go nakładało, takie smugi się tworzyły - tego nie lubię.
Serdeczny palec ozdobiłam prosto - palmą kokosową.;D









Zdjęcia z lampą. Wyszedł zupełnie inny kolor...hm.












 


Może być? :D
Pa pa!

9 komentarzy:

  1. Na zdjeciach z lampą widac drobinki. Ja sie nie moge przekonac do żółtych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wzorek na palcu serdecznym sama zrobiłaś?piękny jest:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sama,ale bardzo szybko go malowałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta palma jest świetna:) jednak nie zbyt długo ja bym taki wzorek mogła nosić, za często bym się rozmarzywała ( hmmm jak odmienić rozmarzyć się?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)