niedziela, 17 czerwca 2012

Serdeczna tęcza - tydzień różowy

W tym tygodniu będzie różowiutko - cukierkowo, owocowo i ''lizakowo''. Same słodkości!!!!Pycha....!:D









Użyte lakiery i ozdoby



Różowy - to lakier miss sporty. Trzeba nanieść dwie warstwy - obowiązkowo. Ma kremowe wykończenie,  ładny połysk. Wytrzymuje z 3 dni. Niedrogi, pojemność 7ml.

Serdeczny palec - zrobiłam  ombre z rożnych kolorów, spiralki zrobiłam białym lakierem do zdobień z Inglota, na to przykleiłam różne ozdoby.


Efekt końcowy:





Jeszcze jedno zdobienie, które kiedyś zrobiłam. Pokażę jak wykonać ;)

Malujemy paznokieć na różowo

Nakładamy żółty lakier po skosie
































Nakładamy na żółty lakier , jasno-różowy lakier pękający















Rysujemy srebrnym lakierem do ozdób linię na skos















Sondą nanosimy czarny lakier, kropkami tworzymy kwiatki

















Koniec tych słodkości!!!
Pa pa!!!!:D

Zachęcam do komentowania:)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a to na serdecznym to chyba nie ombre, a cieniowanie :P

      mmm uwielbiam mentosy, podziel się! ;)

      Usuń
  2. Cudny ten różowy kolor ! Takiego właśnie brakuje w mojej kolekcji:))

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i drugie zdobienie świetne ale pierwsze robi duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczynki za miłe słowa:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo ;) Świetna akcja i pazurki! :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)