środa, 27 czerwca 2012

Serdeczna tęcza - tydzień fioletowy

W tym tygodniu fioletowym, pomalowałam paznokcie lakierem Bell Fashion Colour - jest to trwały hypoalergiczny lakier do paznokci. Nie zawiera toluenu i formaldehydu. Też bardzo fajny lakier, posiada drobinki opalizujące na niebiesko. Dobrze się go rozprowadza na płytce, ma śliczny połysk i jest szybko-schnący. Również godny polecenia.
Jeśli chodzi o zdobienie serdecznego palca, to moją inspiracją są w tym tygodniu fiołki.

Zdobienie wykonałam metodą wodną.
Lakiery jakie wykorzystałam do zdobienia.

Zdjęcie z lampą.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Pa pa!!!:)
Komentujcie.:)

7 komentarzy:

  1. zdobienie cudne i piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fiolotowy kolor. Paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten fioletowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne mani :) i jakie piękne paznokcie!!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)