niedziela, 10 czerwca 2012

"Serdeczna tęcza" tydzień niebieski


Rozpoczynam właśnie tydzień niebieski. Zamierzam również wziąć udział w zabawie "Inspired by places", gdzie inspirować będziemy się egzotycznymi miejscami - Pierwszy tydzień będzie to Bora Bora,  ale  szczegóły podam w jutrzejszym poście - może uda mi się pokazać już makijaż w tym temacie.
Dzisiejsze zdobienie  paznokci będzie mocno osadzone właśnie w temacie Bora Bora.




 Lakier niebieski jaki użyłam jest z miss sporty. Serdeczny palec - zrobiłam najpierw ombre - lakier bazowy Bell AIR FLOW , cieniowanie lakierem miss sporty , a później nakleiłam ozdoby i parę zawijasków zrobiłam złotym lakierem.


Zdjęcia z lampą.


Zdjęcia bez lampy.



Pozdrawiam serdecznie!!!
Pa pa!!!;)

3 komentarze:

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)