sobota, 30 czerwca 2012

Romantyczny makijaż na lato z marką Wibo

Witajcie kobitki!

Ostatnio pisałam, że otrzymałam od firmy Wibo kosmetyki do  wykonania naturalnego makijażu.
Miał to być letni makijaż-nude.
Nude w makijażu to make up-no make up. Jest to coś naturalnego, w zasadzie makijaż jest ledwo widoczny.
Przeważnie jest w odcieniach beżu i brązu.

Oto kosmetyki, którymi wykonałam makijaż.

Makijaż prezentuje się tak:






A lakier na paznokciach tak:


A tutaj znajdziecie krótki instruktaż jak wykonać naturalny makijaż kosmetykami Wibo.





Mam nadzieję, że się spodoba!:)
Pozdrawiam!!!
Pa pa!!!!:)

Ps.Już wkrótce recenzja tych produktów.:)

19 komentarzy:

  1. masz śliczne paznokcie :)
    ja dodałabym jeszcze jedną warstwę lakieru, ale to dlatego że lubię całkowite krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ja już tu miałam 3 warstwy.Lakier jest bardzo delikatny,nadawałby się do francuskiego mani.

      Usuń
    2. Mam podobny odcień lakieru z tej serii (z tym, że z drobinkami) i jest bardziej kryjący ;) A kolor właściwie różni się tylko tymi drobinkami;)

      Usuń
  2. Pięknie w nim wyglądasz. A jak tam ta mascara do brwi fajna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,o wszystkich kosmetykach będę pisac niebawem.:)

      Usuń
  3. Przepięknie :D Ja też taki chce :D Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny naturalny makijaż,pięknie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przecudowne paznokcie! :)
    http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,faktycznie wieje romantyzmem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż! zdecydowanie idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, delikatny makijaż, idealnie podkreśla Twoją urodę :)

    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz ładne oczy:) pięknie ci w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie masz piękne, długie paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)