sobota, 9 czerwca 2012

Konkurs księżniczkowy

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u Iwillbethereonly4U - konkurs został przedłużony.
Link TUTAJ.
Hmmmm....temat "Księżniczka". Zastanawiałam się jak to przedstawić.
Nie chciałam wzorować się na księżniczkach Disneya, tego typu odwzorowania też można znaleźć w internecie.
Pomyślałam, że mogłaby być księżniczka Pocahontas, ale nie wersja Disney-owska.
Postanowiłam stworzyć jednak swoją własną wizję, a wpadłam na pomysł, że pokażę  własną Księżniczkę - Indiańską. Nie chciałam, aby była ona taką cukierkową laleczką, lecz silną,  niezależną wojowniczką.

A tak wygląda efekt końcowy.






Zdjęcia: fot.Magdalena Polak

Pa pa!!!!!

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wykonanie;) Wyglądasz jak modernistyczna Pocahontas :)) Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,chciałam to przełożyc na współczesne czasy!;)

      Usuń
  2. Przyznaj się proszę gdzie znalazłaś takie piękne rajstopy?? (czy to legginsy?) Sa świetne!! Uwielbiam takie zwierzęce motywy!

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA! wyglądasz cudnie :-))
    zakochałam się w tym zdjęciach


    Życzę wiele uśmiechu
    zapraszam na mojego bloga
    będzie mi miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie wyglądasz :)) o i jaki przystojny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci to wyszło legginsy boskie ,obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia !:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)