środa, 20 czerwca 2012

Inspired by places - Kenia

Hej!
 Znowu się pospieszyłam i zrobiłam już makijaż inspirowany Kenią.
W przyszłym tygodniu niestety nie mam zbyt dużo czasu, toteż już dzisiaj chcę Wam pokazać moją interpretację tematu.
Mam nadzieję, że się spodoba.




























Użyte kosmetyki:
  • essence soft touch mousse 02 matt beige 
  • korektor essence stay all day 10 natural beige
  • baza pod cienie essence I stage
  • bronzer SENSIQUE nr.105  
  • cienie paleta LancrOne 
  • czarny cień Rimmel 070 after dark
  • cień sypki my Secret star dust  4
  • kredka czarna essence I ROCK gloss 
  • tusz do rzęs Rimmel Scandaleyes
  • essence zestaw do stylizacji brwi
  • pomadka do ust essence 52 in the nude 
Komentujcie!:D
Pa pa!!!!

16 komentarzy:

  1. ja sie panicznie boje czerwieni na powiekach :P podoba mi sie to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justa!Fota numer 5 jest genialna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!już mi bladość nie przeszkadza!!!o nie!!!to wrzuć na fejsa!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pospieszyłaś się:P dopiero w niedzielę Kenia:P fajnie ci wyszło ta ala czerwien pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że się pospieszyłam.Następne makijaże będą terminowo.:)A w tym makijażu to mieszałam wiele odcieni czerwieni,pomarańczy.:)

      Usuń
  4. ślicznie oddałaś klimat kenii na powiekach :-) nie wiem czy się obrazisz czy uznasz to za komplement ale na niektórych zdjęciach wyglądasz jak Kaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę się,no coś Ty.Wiele osób mi to mówi,albo też,że na niektórych innych zdjęciach widzą podobieństwo do Steczkowskiej.Wszystko zależy od ujęcia,makijażu,miny hehe:D

      Usuń
  5. Bardzo fajny, idealny na letnie wieczorne wyjscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ci wyszło!!! Ja ostatnio szukałam czerwonego cienia i niestety nigdzie nie mieli :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie extra! Od jakiegoś czasu uwielbiam czerwień na powiekach:))) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej widziałam ze tobie tez robot wysłał wiadomość ;)A ledwo co zmieniłam ustawienie ze mogą komentować anonimy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)