sobota, 19 maja 2012

Pierwszy tydzień - czerwone

8 - tygodniowa akcja paznokciowa rozpoczęta " Serdeczna tęcza".

Polega to na tym, aby w każdym tygodniu pomalować paznokcie na dany kolor i dodatkowo ozdobić paznokieć na palcu serdecznym. Więcej na temat akcji : http://ooldzon.blogspot.com.


 Pomalowałam paznokcie zwykłym lakierem, kupionym w pobliskiej drogerii za 4zł :) hi hi.
Firma EDITT Cosmetics, ale wiecie co nie jest najgorszy, jedna warstwa wystarcza, może nie ma lustrzanego błysku, ale daje radę. Serdeczny palec szybko ozdobiłam farbkami akrylowymi : czarną, białą , nakleiłam parę piegów turkusowych - błyszczą , ale słabo na zdjęciu widać. Miały to być gałęzie drzewa z
pąkami kwiatków.







Ps.  Ponieważ przy mojej lewej ręce mam złamany paznokieć,  więc pokazałam prawą dłoń, niestety musiałam wzorek wykonać lewą ręką., choć leworęczna nie jestem. Trudne to jak diabli!!!!


Pokażę Wam jeszcze french z czerwienią i paroma ozdobami.:), które kiedyś tam zrobiłam sobie.




Pa pa!!!:)

6 komentarzy:

  1. no co za pytanie!? jasne, że dołączaj, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!masz talent do wzorków,już się nie mogę doczekać do następnego tygodnia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Ty też bierzesz w tej akcji udział?

      Usuń
  3. Bardzo mi się tu podoba, będę zaglądać częściej.
    Dodaję do obserwowanych oczywiście i czekam na więcej Twoich postow!!
    <3 :)
    Pozdrawiam, Suzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)