piątek, 4 maja 2012

Pierwsze Polskie Mistrzostwa Makijażowe YouTube 2012 ,,ILUZJE''

Zmalowana,Grze i Cleo80 zorganizowały konkurs Pierwsze Polskie Mistrzostwa Makijażowe YouTube 2012  - link do konkursu podaję TUTAJ.
Za namową męża, postanowiłam spróbować. Cały czas się uczę i pragnę rozwijać się w tym kierunku.
Temat pracy ,,ILUZJE".
Zainspirowałam się wzorem geometrycznym, który widnieje na mojej bluzie











jak również grafiką








Są to geometryczne, czarno-białe wzory, które powodują złudzenia optyczne np. efekt trójwymiarowości i ruchu. Abstrakcyjne kombinacje, kontrasty,  powodują zmianę proporcji.
Moim głównym zamierzeniem i fotografa było stworzenie iluzji ruchu, dynamiki, zmiany proporcji (np. głowa jest większa w stosunku do tułowia). W makijażu przede wszystkim chciałam uzyskać efekt zmiany proporcji poprzez zastosowanie kontrastujących kolorów i wzorów geometrycznych (mniejsze usta, większe oczy, zmiana kształtu i wielkości).

Zdjęcia fot. Magdalena Polak http://www.studiomigawka.pl/
Makijaż, modelka - ja
Zdjęcia pracy przedstawiam poniżej - kolaż.




A oto efekt końcowy




 



2 komentarze:

  1. Cudowny makijaż! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jeszcze dużo pracy przede mną.Zdaje sobie z tego sprawę.Ale sprawia mi to wiele radości!!!!:D

      Usuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)