środa, 16 maja 2012

Lakier CATRICE cosmetics ULTIMATE Nail Lacquer


 Wczoraj kupiłam parę kosmetyków w Drogerii Natura m.in.lakier Catrice 030 Meet Me At Coral Island - fajna nazwa :) i dzisiaj postanowiłam go wypróbować. A na paznokciach prezentuje się tak.

Piękny koralowy kolor, mocno napigmentowany, właściwie to jedna warstwa wystarczy.
Jak widać ma ładny połysk, kolor jest taki jak w słoiczku.

Za 10ml zapłacimy ok 10zł - uważam, że tyle produktu za taką cenę, to się opłaca.
Pędzelek jest gruby, dobrze się nim maluje paznokcie.
Lakieru nie trzeba dodatkowo pokrywać nabłyszczaczem.
Zobaczę jeszcze  jak długo się utrzyma.
Jeśli 5 dni - to będę zachwycona.
Jestem zadowolona z zakupu!:) Na pewno sprawdzę jeszcze inne kolory.
Polecam!!!!:)







 Ps.Lakier utrzymał się 4 dni .

1 komentarz:

  1. piękny kolorek!!:)







    zapraszam do mnie na moje pierwsze rozdanie;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)