czwartek, 31 maja 2012

Konkurs makijażowy

Postanowiłam wziąć udział w następnym konkursie.Zorganizowały go Marzena Bartosz i Agnieszka.
Zainteresował mnie bardzo temat konkursu, a mianowicie OGRÓD.
Uwielbiam ogrody różane, toteż postanowiłam wzorować się na tego rodzaju ogrodach.
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć, które posłużyły jako pomoc do stworzenia makijażu.





Gdy zrobiłam makijaż, wpięłam  szybko we włosy kawałek organzy i  3 różyczki, miałam już rozpocząć pstrykanie fotek, ale nie! 
Myśl, że znowu fotki robione przeze mnie, dosłownie mnie  zdołowała.
Dzwonię więc do kumpeli Magdy, która zajmuje się zawodowo fotografią, a nóż będzie miała czas! Na szczęście mogła przyjść!!!:)
Wszystko było bardzo spontaniczne, niedogadane. Magda przyszła, wyszłyśmy na balkon, aby mieć dobre światło. Pewnie prawie każda z Was dziewczyny też tak robi. Hi hi.:)
No i zaczęłyśmy zabawę!

Zdjęcia wyszły tak.




     Zdjęcia fot.Magdalena Polak


Parę fotek , które sobie sama pstryknęłam zanim Magda przyszła. Nie lubię, ale jest większe zbliżenie na oko.
Zbliżenie na oko




Pa pa!:)

4 komentarze:

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)