wtorek, 24 kwietnia 2012

Portrety

Portrety - pierwsza odsłona

  Witam!

Pierwsza odsłona portretów wykonanych przeze mnie.
Koleżanka poprosiła mnie bym namalowała portret 
jej i jej narzeczonego jak byli małymi dziećmi.
Niedługo miał być ich ślub 
i wpadła na pomysł,
że przy podziękowaniu rodzicom,
wręczą im własne portrety.
Pomysł był super, wzięłam się więc do pracy.
Portrety odtworzyłam ze zdjęć
niestety  jakość tych zdjęć
była bardzo słaba, 
ale dałam radę.
Technika: ołówek,suche pastele 
Format:A3
Portrety wywołały łzy wzruszenia,
 rodzice byli zachwyceni.
Prezent się udał!:)   

Chcę jeszcze podkreślić to, że wszystko robię sama, 
tzn.przy wykonywaniu szkicu - nie kalkuję ,
nie drukuję konturów twarzy.
Nie idę na skróty.


Niedługo kolejne odsłony,również makijaży i stylizacji paznokci.

2 komentarze:

Dziękuję wszystkim za komentarze!:)